بررسی تخصصی

نقد و بررسی مودم Tenda 4G180

سلام به تمامی عزیزان . با نقد و بررسی مودم Tenda 4G180 در خدمتتون هستیم.

روتر Wi-Fi Mobile Tenda 4G180 4G LTE یک روتر قابل حمل با دسترسی بسته با سرعت بالا است. این دستگاه یک ترمینال بی سیم چند حالته برای دفاتر کوچک و دفتار خانگی است.

Tenda 4G180 کوچک و جمع و جور، همه چیزهایی را که برای متصل ماندن در هر کجا که هستید نیاز دارید، دارد. این دستگاه،اتصال به شبکه تا 4G LTE را پشتیبانی می کند که می تواند به سرعت 150 مگابیت در ثانیه برسد و به شما امکان می دهد از پخش محتوای HD و دانلود فایل ها در یک لحظه لذت ببرید. و به لطف درگاه کارت microSD، حتی می‌توانید فایل‌های خود مانند عکس‌ها و ویدیوها را با ظرفیت تا 32 گیگابایت ذخیره کنید.

اتصال فوق العاده سریع و قابل اعتماد 4G

4G180 با پشتیبانی از آخرین نسل شبکه 4G LTE، می‌تواند به سرعت دانلود تا 150 مگابیت در ثانیه برسد تا از فیلم‌های HD بدون وقفه لذت ببرید، فایل‌ها را در چند ثانیه دانلود کنید، و ویدیو کال را بدون قطعی و به طور روان انجام دهید.

اتصال روان برای10 دستگاه

هات اسپات  Wi-Fi قابل اعتماد خود را ایجاد کنید و اتصال را با حداکثر 10 دستگاه از جمله تلفن هوشمند، تبلت، لپ تاپ ،ساعت هوشمند و موارد دیگر به اشتراک بگذارید.

10 ساعت زمان کار با ظرفیت کامل

4G180 با باتری قدرتمند لیتیوم قابل شارژ 2100 میلی آمپر ساعتی خود می تواند به مدت 10 ساعت کار کند و از طریق باتری یا کابل USB تغذیه می شود.

بسیار جمع و جور و قابل حمل

دسنگاه با طراحی محتاطانه، ظریف و سبک، به راحتی در جیب قرار می گیرد و امکان دسترسی فوری به اینترنت از طریق شبکه 4G و وای فای را در سفرهای تفریحی، کار یا هر نوع فعالیت موبایلی دیگر فراهم می کند.

شبکه ای ایمن در جیب شما

برخلاف وای‌فای عمومی، 4G180 با گذرواژه‌ی شما، آرامش خاطر زیادی را ارائه می‌کند.

با استفاده از وای فای محافظت شده با کلمه، اکنون می توانید از کسب و کار محرمانه خود و داده های شخصی محافظت کنید .

ابزار کوچک هنرمندانه برای زندگی در حال حرکت

4G180دارای یک طراحی جمع و جور و زیبا است که برای مسافرت، فعالیت های خارج از منزل و… مناسب است. این گجت هوشمند جیبی با طراحی زیبا و جمع و جور یکی از ضروریات است که دسترسی آسان وای فای را در طول سفر، سفرهای کاری ، خارج از کشور و به طور خلاصه فعالیت های بیرون از منزل فراهم می کند.

اشتراک گذاری با محتوای کارت Micro SD از طریق WLAN

دستگاه plug-and-play دارای یک درگاه  Micro SD است و تا 32 گیگابایت پشتیبانی می کند تا شما بتوانید عکس، ویدیو، موسیقی، فایل را به راحتی با کاربران WLAN به اشتراک بگذارید.

دسترسی آسان و فوری به شبکه تلفن همراه با سیم کارت

دستگاه plug-and-play دارای یک اسلات Micro SIM است. جایی که اینترنت تلفن همراه در آنجا هست هات اسپات در دسترس است.بنابر این می توانید با Wi-Fi تلفن همراه خود حرکت کنید

عملکرد باتری تغییر پذیر

می توان آن را از طریق باتری تغذیه کرد یا باتری را جدا کرد و با کابل USB به پورت USB برای استفاده تمام روز وصل کرد. باتری قابل شارژ، جداسازی و تعویض است. عمر باتری تحت تأثیر تعداد دستگاه های متصل است.

ویژگی های دستگاه:

  • پشتیبانی از انواع مختلف دستگاه های Wi-Fi مانند رایانه شخصی، تبلت، لپ تاپ، نوت بوک و گوشی های هوشمند
  • باتری قدرتمند 2100 میلی آمپری قابل شارژ تا 10 ساعت کار و یک هفته در حالت آماده به کار
  • این دستگاه plug-and-play است که از کارت حافظه micro SD تا 32 گیگابایت حافظه اختیاری پشتیبانی می کند
  • حداکثر 10 گجت Wi-Fi را به طور همزمان وصل می کند
  • دسترسی آسان و فوری به هر شبکه تلفن همراه با سیم کارت
  • سازگار با سیم کارت تمام شبکه های تلفن همراه
  • سرعت دانلود تا 150 مگابیت در ثانیه را ارائه می دهد تا بتوانید از یک فیلم HD بدون تاخیر، تماس تصویری و همچنین دانلود فایل ها در چند ثانیه لذت ببرید.
  • آمادگی نصب و اجرا بدون نیاز به پیکربندی

در همین حال، برنامه Tenda Link ساده‌ترین راه را برای مدیریت 4G180 از طریق دستگاه‌های Android متصل یا دستگاه‌های متصل iOS ارائه می‌کند. این امکان را به شما می دهد تا مصرف داده، عمر باتری، سرعت پیوند و سرویس پیام کوتاه و غیره را مدیریت کنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید