معرفی

معرفی شرکت Tenda

سلام به همراهان عزیز ژوپیتل. با معرفی یک شرکت خوب دیگه به نام Tenda در خدمتتون هستیم .

Tenda یک برند جهانی است که در سال 1999 در چین راه اندازی شد و از تحقیق و توسعه خود برای ارائه محصولات شبکه هوشمند و با کیفیت استفاده می کند. این شرکت در کریسمس 2018 به استرالیا گسترش یافت و سیستم های Wi-Fi مِش را منتشر کرد.

این شرکت تامین کننده پیشرو در زمینه دستگاه ها و تجهیزات شبکه است. تندا متعهد به ارائه راه‌حل‌های شبکه‌ای مقرون به صرفه با نصب آسان است و محصولات پیشگام و مدرن را برای تحقق زندگی هوشمند مردم ارائه می‌کند.

تندا به عنوان اولین تولید کننده دستگاه های روتر و شبکه بی سیم خانگی در چین، بسیاری از مشکلات را حل کرده است. تندا با ترکیب تحقیق ، توسعه، تولید و فروش با هم، آخرین فناوری و سیستم خدمات حرفه ای را برای ایجاد شبکه ای قابل اعتماد برای تبدیل شدن به یک شرکت حرفه ای با فناوری پیشرفته در جهان به کار می گیرد .

این شرکت چه می کند؟

محصولات تندا شامل شبکه خانگی، شبکه تجاری، سوئیچ،باند پهن CPE ،خطوط برق، gateway ، باند پهن موبایل، دوربین IP و… می باشد. عملکرد عالی، سیگنال ثابت، استفاده و نصب آسان، کیفیت برتر با قیمت رقابتی از ویژگی های مشترک تمامی محصولات تندا است.

تندا با فرهنگ همکاری خود استعدادهای بسیار خوبی را جذب می کند. هر سال نزدیک به 120 فارغ التحصیل از دانشگاه های کلیدی به این شرکت می پیوندند و کمک زیادی به توسعه تندا می کنند.

شرکتی بی نظیر باید یک شریک استراتژیک ممتاز داشته باشد.

در سال 2012 ،  Tendaبا شرکت Broadcom شراکتی استراتژیک برقرار کرد و به مهمترین شریک این شرکت در چین تبدیل شد. شرکت تندا از تراشه Broadcom استفاده می کند که مشابه دستگاه های اپل است تا عملکرد فوق العاده ای را برای همه محصولات تندا به ارمغان بیاورد.

نوآوری، روح فناوری تندا است. تندا دارای دو مرکز تحقیق و توسعه در شهرهای شنژن و چنگدو در چین، با حدود 1000 کارمند است. تندا همچنین دارای یک مرکز تولیدی با حدود 3000 عضو و یک پایگاه جدید تولیدی 120000 متر مربعی در حال ساخت است.

تندا از سال 2007، شروع به راه اندازی استراتژی برندسازی خود در سطح جهانی کرده است. از طریق کانال های توزیع در سراسر جهان، تندا محصولات خود را در بیش از 100 کشور در سراسر جهان توزیع می کند.

محصولات

در ادامه چند محصول برتر تندا از نظر کاربران را برای شما شرح داده ایم:

Tenda TEF1105P-4-63W 5-Port Desktop Switch

 

Tenda TEF1105P یک سوئیچ دسکتاپ عالی است که شبکه ی قابل اعتماد 10/100 مگابایت را از طریق پنج پورت فراهم می کند.

این دستگاه چهار پورت از پنج پورت IEEE 802.3af/at PoE را ارائه می دهند. این یعنی که هر دستگاهی که از استاندارد PoE پشتیبانی می کند(مانند گوشی های VoIP )می تواند برق را از طریق کابل اترنت بگیرد و شما حتی به پریز برق یا کابل برق برای آنها نیاز ندارید . شما تنها به استفاده از یک کابل شبکه برای برق و داده ها نیاز دارید.

در صورتی که دستگاه‌های شما مانند دوربین‌های IP در فضای باز نصب شده اند، سوئیچ POE محافظت حرفه‌ای در برابر صاعقه  KV6 را بر روی پورت‌های اترنت و منبع تغذیه ارائه می دهد.

Tenda AC23 Smart WiFi Router

روتر WiFi هوشمند Tenda AC23 یک روتر بی سیم دو بانده گیگابیتی است که تا سرعت 2033 مگابیت بر ثانیه را ارائه می دهد و تا 1400 فوت مربع را پوشش می دهد. دارای آنتن های خارجی 7*6dBi، فناوری 4×4 MU-MIMO، تقویت کننده سیگنال داخلی است و از پروتکل IPv6 پشتیبانی می کند .

مشتریان این روتر را به دلیل سرعت زیاد ، اتصال مطمئن و راه اندازی آسان آن تحسین کرده اند.

Tenda AC1200 Dual Band WiFi Router (AC6)

این روتر وایفای دو باند یک روتر قدرتمند و قابل اعتماد است که سرعت اتصال برق آسا تا 1200 مگابیت بر ثانیه را ارائه می دهد. این دستگاه به چهار آنتن 5Dbi برای حداکثر پوشش سیگنال و فناوری MU-MIMO برای دسترسی همزمان چند کاربر به شبکه مجهز شده است.

این دستگاه با رایانه، تلفن همراه و سایر دستگاه های استریمینگ سازگار است و برای مصارف خانگی ایده آل است.

Tenda N600Mbps Smart WiFi Router (F9)

Tenda F9 یک روتر وای فای پرسرعت با پوشش کامل خانه و آنتن های همه جهته با بهره بالا  6*4dBiاست. چندین حالت از جمله حالت روتر بی سیم، حالت WISP، حالت جهانی  Repeater و حالت AP را پشتیبانی می کند. ویژگی beamforming+ دامنه و پایداری Wi-Fi را افزایش می‌دهد و لیست سیاه و سفید، تنظیم قدرت، بهینه‌سازی کانال با یک کلید، تشخیص ایمنی و مدیریت از راه دور همگی از طریق برنامه تلفن هوشمند قابل کنترل هستند.

اطلاعات بیشتر

شرکت Tenda مستقر در شنژن چین است و تجارت خود را به بازار جهانی گسترش داده است. تندا بیش از 10 شعبه و 50 دفتر در چین تاسیس کرده است.

تا ربع سوم سال 2014، فروش Tenda به بیش از 500 میلیون دلار رسیده است. در عین حال، تندا دارای یک تیم خدمات مشتری متشکل از بیش از 160 کارمند برای رسیدگی به مشکلات توزیع کنندگان و مشتریان در سراسر جهان است.

ممنون که تا اینجا همراه ما بودید . امیدواریم از این معرفی لذت برده باشید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید