بررسی تخصصی

بررسی توسعه دهنده بی سیم تندا مدل A9

Tenda A9 یک توسعه دهنده برد جهانی بی سیم N300 است که محصولی از شرکت خوشنام تندا است.

این توسعه دهنده وای فای، ویژه گسترش پوشش وای فای موجود و بهبود قدرت سیگنال طراحی شده است. با یک دکمه، LED سیگنال هوشمند، طراحی دیواری و سازگاری جهانی، تقویت شبکه بی سیم برای کاربران آسان شده است.

توسعه دهنده A9 یک انتخاب ایده آل برای حذف مناطق مرده وای فای و بهینه سازی شبکه خود است.

این دستگاه یک توسعه دهنده بی سیم N300 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز است که می تواند به سرعت 300 مگابیت در ثانیه برسد که به اندازه کافی سریع است تا از پخش فیلم HD بدون بافر، بازی آنلاین بدون تاخیر و اشتراک گذاری بی وقفه فایل لذت ببرید.

این دستگاه دارای طراحی براق و دیواری است که می توانید به راحتی به هر پریز دیواری در خانه خود وصل کنید.

علاوه بر آن دستگاه دارای یک نشانگر نور LED هوشمند برای نمایش سیگنال و وضعیت های دستگاه مانند: راه اندازی، سیگنال قوی/ضعیف یا گسترش سیگنال موفق است.

توسعه دهنده  A9 همزمان به عنوان کاربر وای فای و اکسس پوینت عمل می کند. به عنوان یک کاربر به یک اکسس پوینت WiFi موجود متصل می شود و همچنین به عنوان یک اکسس پوینت عمل می کند، در نتیجه سیگنال بی سیم موجود را به قسمت ها / اتاق های دیگر خانه شما گسترش می دهد.

توسعه دهنده تندا A9

ویژگی های اصلی

  • سرعت 300 مگابیت بر ثانیه 802.11n
  • 2 عدد آنتن 3dBi خارجی سیگنال را برای پوشش وایفای تا 200 متر مربع تقویت می کنند.
  • LED قدرت سیگنال WiFi هوشمند به انتخاب آسان مکان بهینه کمک می کند.
  • سازگار با مارک های اصلی روترهای بی سیم استاندارد 802.11nو WiFi DSL
  • پشتیبانی از SSID Hiding

سیگنال قوی و پوشش گسترده

چیزی که توسعه دهنده Tenda A9 ارائه می دهد و در بسیاری از دستگاه های مشابه نمی توانید آن را پیدا کنید، نشانگر سیگنال هوشمند است. این ویژگی به شما کمک می کند تا اکستندر را به جای حدس زدن در موقعیت بهینه قرار دهید.
A9 یک توسعه دهنده برد جهانی بی سیم N300 است که به ویژه برای گسترش پوشش وای فای موجود و بهبود قدرت سیگنال طراحی شده است.

ویژگی های کلیدی

  • طراحی شده برای افزایش پوشش WiFi و بهبود قدرت سیگنال
  • نشانگر سیگنال هوشمند – با توجه به نشانگر LED سیگنال، بهینه ترین موقعیت دستگاه را برای توسعه دهنده برد دریافت کنید تا A9 بتواند به بهترین پوشش ممکن دست یابد.
  •  Plug & Play :با یک بار فشار دادن دکمه WPS روترها و در عرض 2 دقیقه دکمه توسعه دهنده WiFi A9 فوراً دسترسی روترهای بی سیم خود را افزایش دهید.
  •  سرعت تا 300 مگابیت در ثانیه : برای استریم کردن ،گیمینگ و تماشای ویدیو های HD عالی است.

موارد استفاده از این دستگاه چیست؟

شبکه های وای فای بسیار عالی هستند زیرا به ما امکان می دهند بدون محدودیت کابلی به اینترنت متصل شویم و بنابراین مجبوریم در خانه یا محل کار در یک مکان بمانیم.

توسعه‌دهنده‌های محدوده شبکه وای‌فای طراحی شده‌اند تا برد شبکه‌های بی‌سیم را برای پوشش مناطقی با سیگنال ضعیف/بدون سیگنال افزایش دهند. این مشکل معمولاً در ساختمان هایی با دیوارهای ضخیم، موانع زیاد یا فاصله بیشتر بین دستگاه بی سیم و روتر بی سیم دیده می شود.

مزایای استفاده از این دستگاه چیست؟

توسعه دهنده A9 N300 به صورت plug and play است، یعنی آماده نصب و اجراست. بنابراین هیچ روال تنظیم پیچیده ای ندارد. همچنین دارای 2 آنتن و سرعت 300 مگابیت بر ثانیه است.

چیزی که Tenda A9 ارائه می دهد و در بسیاری از دستگاه های مشابه نمی توانید آن را پیدا کنید، نشانگر سیگنال هوشمند است. این ویژگی به شما کمک می کند تا اکستندر را به جای حدس زدن در موقعیت بهینه قرار دهید.

A9 با 2 عدد آنتن خارجی 3dBi، می تواند سینگل قوی ارائه دهد و پوشش WiFi موجود را تا 200 متر مربع افزایش دهد.

همچنین با بهینه‌سازی نرم‌افزار و سخت‌افزار، قابلیت ضد تداخل بسیار بهبود می‌یابد، به طوری که A9 می‌تواند سیگنال پایداری ارائه دهد و پوشش گسترده وای‌فای را تضمین کند.

پوشش کامل برای ویلا و خانه های چند طبقه

توسعه دهنده A9 می تواند گسترش سیگنال WiFi را هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی درک کند. در ویلاها، دیوار باربر همیشه باعث از دست دادن شدید سیگنال وای فای می شود که باعث ضعیف شدن سیگنال وای فای در طبقه دیگر می شود.

با بهینه سازی نرم افزار، سخت افزار و بهره آنتن، توانایی دریافت سیگنال عمودی A9 30 درصد بهتر از محصولات مشابه است. این پوشش کامل وای فای ویلای چند طبقه را تضمین می کند.

پوشش بی نقص

هنگامی که کاربر در حال حرکت است، این توسعه دهنده می تواند به طور خودکار و بدون قطع اتصال مجدداً به سیگنال WiFi قوی تر متصل شود. این ویژگی به مشتریان کمک می کند تا از WiFi فوق سریع در هر نقطه از خانه لذت ببرند.

نشانگر LED سیگنال هوشمند

پس از اتصال به وای فای موجود، با توجه به نشانگر LED سیگنال WiFi هوشمند، به راحتی می توان بهترین مکان را برای توسعه دهنده پیدا کرد تا توسعه دهنده A9 بتواند به بهترین پوشش دست یابد و بهتر کار کند.

دیدگاهتان را بنویسید