بررسی تخصصی

بررسی تخصصی سوئیچ CRS326-24S+2Q+RM

سوئیچ CRS326-24S+2Q+RM چیست؟

CRS326-24S+2Q+RM یک سوئیچ بسیار کم مصرف و کم هزینه از برند MikroTik است.

اگر با حجم قابل توجهی از داده ها کار می کنید ( مانند ارائه دسترسی به اینترنت یا نگهداری از یک مرکز داده بزرگ ) این دستگاه یک ارتقای عالی برای سیستم شما است. CRS326-24S+2Q+RM با پورت های 40 گیگابیت بر ثانیه QSFP+ ، مناسب برای اتصال فیبر سریع و پایدار است.

به طور کلی دارای دو پورت QSFP+ 40 گیگابیت بر ثانیه و بیست و چهار درگاه SFP+ با سرعت 10 گیگابیت در ثانیه است که کل توان عملیاتی غیر انسدادی 320 گیگابیت بر ثانیه و ظرفیت سوئیچینگ 640 گیگابیت بر ثانیه با نرخ انتقال 252 مگابیت در ثانیه را با رایج‌ترین بسته‌ها فراهم می‌کند.

دستگاه دارای یک پورت USB با اندازه کامل برای پیکربندی و منبع تغذیه دوگانه برای افزونگی است. بدون توقف غیرمنتظره، کاربران و همکاران شما از اتصالی سریع لذت خواهند برد. همچنین مدیریت CRS326-24S+2Q+RM آسان است .

سوئیچ CRS326-24S+2Q+RM

ارتقاء توانمندسازی شبکه

شما می توانید با استفاده از این دستگاه شبکه خود را ارتقا دهید. این سوئیچ پیشرفته ارتقای قابل توجهی را برای محیط‌های پرمصرف داده ارائه می‌کند و چه در حال ارائه دسترسی به اینترنت پرسرعت یا مدیریت یک مرکز داده در مقیاس بزرگ باشید، آن را به یک راه‌حل همه کاره تبدیل می‌کند.

پورت های پرسرعت و ظرفیت قابل توجه آن پاسخگوی نیازهای مراکز داده است و از انتقال و ارتباطات یکپارچه داده ها اطمینان حاصل می کند.

سوئیچ CRS326-24S+2Q+RM  دارای پورت های مختلفی برای اتصال همه کاره است، از جمله یک پورت 100 مگابیت بر ثانیه RJ45، بیست و چهار درگاه  10G SFP+و دو درگاه 40G QSFP+ که سرعت و پایداری استثنایی را برای اتصالات فیبر ارائه می کنند.

این عناصر به خروجی غیرانسدادی 320 گیگابیت در ثانیه، همراه با ظرفیت سوئیچینگ 640 گیگابیت در ثانیه و نرخ ارسال 252 مگابیت در ثانیه برای بسته‌های معمولی کمک می‌کنند.

این تنظیمات توسط چیپست QCA9531 با سرعت هسته 650 مگاهرتز کار می کند و عملکرد قدرتمند و قابل اعتماد را تضمین می کند.

با 64 مگابایت رم و 16 مگابایت حافظه ذخیره سازی، این سوئیچ به طور کامل برای مدیریت بی دردسر کارهای پر داده مجهز شده است و جریان روان داده ها و عملیات کارآمد شبکه را تضمین می کند.

سوئیچ CRS326-24S+2Q+RM

اتصال بدون وقفه

پیکربندی آسان از طریق پورت USB فرآیند راه اندازی را ساده می کند و به شما امکان می دهد تنظیمات شبکه خود را به طور موثر تنظیم کنید و در صورت نیاز تنظیمات را انجام دهید.

چه برای اولین بار سوئیچ را مقداردهی اولیه کنید و چه تغییرات اساسی انجام دهید، این ویژگی تجربه یکپارچه ای را ارائه می دهد که پیچیدگی را به حداقل می رساند و گردش کار شما را بهینه می کند.

در حالی که در حالت عملکرد معمولی، مدیریت دستگاه مبتنی بر شبکه یک امر عادی است، در مواردی که مشکلاتی پیش بیاید، متخصصان در محل می توانند به راحتی از طریق USB به آن متصل شوند.علاوه بر این، USB می تواند به عنوان منبع تغذیه پشتیبان برای اطمینان بیشتر عمل کند.

سوئیچ CRS326-24S+2Q+RM یک راه حل همه کاره را ارائه می دهد که به طور یکپارچه در شبکه های جدید و موجود جا می گیرد. سازگاری آن به طیف وسیعی از تنظیمات، از شبکه‌های پخش رسانه تا زیرساخت‌های ابری قوی گسترش می‌یابد.

این سوئیچ برای چه کسانی مناسب است؟

ما فکر می کنیم که MikroTik CRS326-24S+2Q+RM یک ارزش پیشنهادی واقعا منحصر به فرد را ارائه می دهد.

این سوئیچ برای پاسخگویی به خواسته های افراد حرفه ای طراحی شده است که به دنبال قابلیت های شبکه پیشرفته هستند.

دفاتری که نیاز به اتصال چندین دستگاه با سرعت بالاتر دارند می‌توانند از این سوئیچ استفاده کنند و اتصالی پرسرعت  و روان ارائه دهند.

یک مثال بارز از جایی که استفاده از این دستگاه تقریباً عالی است، استفاده در کافه‌های بازی یا استودیوهای ویرایش ویدیو است.

به همین ترتیب، این دستگاه برای شبکه‌های اصلی خانه/دفتر عالی کار می‌کند و علیرغم اینکه یک سوئیچ مدیریت شده است، ضرری ندارد.

از آنجایی که این دستگاه بدون فن است ، هیچ نویزی وجود ندارد. همچنین مصرف انرژی کمتر دستگاه به این معنی است که گرمای کمتری تولید می شود که به یافتن مکان های مناسب برای نصب کمک می کند.

با قیمت منصفانه، این دستگاه یک راه عالی برای معرفی یک سوئیچ اختصاصی و کم مصرف برای شبکه های مدیریتی است.

دیدگاهتان را بنویسید