دسته‌بندی نشده

بررسی تخصصی روتر اکسس پوینت Tenda مدل AC8

سلام به همراهان همیشگی فروشگاه ژوپیتل . با بررسی تخصصی یکی از روتر اکسس پوینت های خوب شرکت Tenda به نام AC8 در خدمت شما هستیم.
روتر اکسس پوینت بی سیم دو بانده Tenda AC8 مجهز به 4 پورت گیگابیتی با سرعت 1000 مگابیت بر ثانیه است. این روتر با دو باند 2.4 گیگاهرتز (300 مگابیت در ثانیه) و 5 گیگاهرتز (900 مگابیت در ثانیه) کار می کند. این دستگاه دو بانده سرعت کلی تا 1167 مگابیت در ثانیه را فراهم می کند و از فیبر گیگابیتی به طور کامل استفاده می کند. پورت های اترنت گیگابیت، AC8 را برای اتصالات WAN با سرعت 100 مگابیت بر ثانیه ایده آل می کند. این روتر به CPU 28 نانومتری 1 گیگاهرتز برای ارائه عملکرد بهتر مجهز شده است. آنتن‌های طراحی‌شده جدید، نیازهای پوشش را برای خانوارهای کوچک و متوسط ​​برآورده می‌کنند. AC8 همچنین از انتقال خودکار حساب پهن باند و سایر ویژگی ها پشتیبانی می کند.
روتر به WiFi 802.11ac / a / b / g / n، 1x GWAN، 3x GLAN، WPS، QoS، WPA / WPA2-PSK مجهز شده است. علاوه بر این، روتر از کنترل از طریق برنامه های SMART پشتیبانی می کند و دارای ویژگی هایی در قالب IPTV، VLAN، کنترل والدین، وای فای برای مهمانان و ویژگی های بسیار دیگر است. آنتن‌های 6dBi طراحی‌شده جدید، نیازهای پوشش را برای خانوارهای کوچک و متوسط ​​برآورده می‌کنند. بنابر این ؛ Tenda AC8 همراه با طیف گسترده ای از ویژگی های امنیتی ، یک روتر ایده آل برای کار و سرگرمی است.

 

ویژگی های کلیدی محصول :

  • روتر / اکسس پوینت Wi-Fi دو بانده AC1200 (AC867 + N300)
  • 4 پورت اترنت 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه (1 پورت WAN و 3 پورت LAN)
  • 4 آنتن خارجی 6dBi
  • رمزگذاری: WPA/WPA2، WPA-PSK/WPA2-PSK
  • پردازنده 1 گیگاهرتز
  • سازگار با IPv6
  • خدمات فیلتر مشتری
  • اجرای MU-MIMO
  • پشتیبانی از 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز
  • خدمات شبکه مهمان

حداکثر قدرت و سرعت

با پشتیبانی از تمام استانداردهای WiFi 802.11 ac / a / b / g / n، روتر Tenda AC8 یک راه حل جهانی برای شبکه بی سیم شما است. چیپسِت به گونه ای برنامه ریزی شده است که هر 4 آنتن خارجی همه جهتهء  6dBi ، بیشترین برد ممکن از شبکه بی سیم را ایجاد می کنند و در عین حال با بالاترین سرعت موجود با این استاندارد در دسترس هستند و همه اینها با مدیریت هوشمند چیپسِت صورت می گیرد.
علاوه بر این، همراه با فناوری MU-MIMO، روتر اکسس پوینت AC8 می تواند با چندین دستگاه به طور همزمان ارتباط برقرار کند و تأخیر را کاهش دهد و تعداد دستگاه های متصل به طور همزمان را افزایش دهد.

CPU  گیگابیتی

مجهز به پردازنده مرکزی ریلتِک (Realteck) 1 گیگاهرتزی، فناوری 28 نانومتری و عملکرد 40٪ بهبود یافته، همه جریان های داده را کاملا کنترل می کتد و تجربه اینترنتی بی نقص را به شما ارائه می دهد.

آنتن دو بانده

Tenda AC8 برای انجام بازی های آنلاین و پخش فیلم های FULL HD با استفاده از هر دو باند ایده آل است. چهار آنتن خارجی دو باند 6dBi ، همراه با فناوری ردیابی سیگنال Beamforming اجازه می دهد تا دستگاه سطح وسیعی را پوشش دهد. سیگنال Wi-Fi در یک پرتو مستقیماً به سمت دستگاه شما جمع می شود تا بهترین تجربه را ارائه دهد.

اولویت بندی هوشمند ترافیک شبکه

فناوری یکپارچه دو باند، هر دو 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز را تحت یک نام Wi-Fi ترکیب می کند؛ باند فرکانسی 5 گیگاهرتز به عنوان اولویت تنظیم شده است و فرکانس سیگنال سریعتر به طور خودکار توسط سیستم بهینه سازی پویای دستگاه به شما اختصاص می یابد.

IPv6 و QoS

این روتر کاملاً با آخرین نسخه IPv6 سازگار است، بنابراین می توانید از سایر خدمات ارائه دهنده اینترنت خود استفاده کنید. . آدرس IP به صورت رندوم توسط اپراتور اختصاص داده می شود. بنابراین مورد حمله قرار گرفتن توسط ویروس ها به سختی اتفاق می افتد . این روتر انتقال داده را ساده می کند و زمان پردازش و تاخیر را کاهش می دهد تا تجربه بازی بهتری را ارائه دهد. این دستگاه برای انتقال داده ها و جستجو در اینترنت با IPv6 در آینده کاملاً آماده است. همچنین مجهز به QoS پیشرفته است که اتصال پایداری را برای همه کاربران در شبکه فراهم می کند.

نرم افزار “Tenda WiFi”

این دستگاه دارای یک برنامه به نام “Tenda WiFi” برای تلفن های هوشمند است که به شما این امکان را می دهد که برخی از عملکردهای روتر را کنترل کنید. همچنین این برنامه امکان مدیریت از راه دور دستگاه شما را فراهم می کند . به تنظیمات Wi-Fi، تست سیگنال، تنظیمات قدرت سیگنال و به قوانین شبکه خود دسترسی پیدا کنید. این برنامه رایگان است و برای اندروید و iOS در دسترس است.
ممنون از همراهی شما دوستان عزیز. امیدواریم از این بررسی نهابت استفاده را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید