معرفی

نمایشگاه فناوری Gitex 2023

سلام به تمام عزیزان . با توضیحاتی درباره نمایشگاه کاربردی و هیجان انگیز Gitex 2023 در خدمت شما هستیم.

GITEX، بزرگ‌ترین و فراگیرترین رویداد فناوری جهان، در سال 2023 برای چهل و سومین نسخه خود به دبی بازخواهد گشت و پیشرفته‌ترین شرکت‌ها و بهترین ذهن‌های جهان را گرد هم می‌آورد تا تجارت، اقتصاد، جامعه و فرهنگ را از طریق قدرت نوآوری ارتقا بخشند.

GITEX  تأثیرگذارترین محل ملاقات صنعت فناوری است که رهبران فکری و مبتکران را برای بحث، بحث و چالش در مورد روندهای فعلی بخش، نمایش محصولات انقلابی و شناسایی فرصت های آینده گرد هم می آورد.

این نمایشگاه تجاری با 8 نمایشگاه زیر یک سقف، برنامه‌های کنفرانس با بیش از 1000 سخنران متخصص، بیش از 5000 غرفه‌دار و بیش از 200 نهاد دولتی از بیش از 170کشور، بستر تجاری قوی برای غول‌های فناوری، استارت‌آپ‌های خلاق و شرکت‌ها فراهم می‌کند.

این نمایشگاه تجربه منحصر به فردی را به توسعه دهندگان و جامعه برنامه نویسی ارائه می دهد و تأثیرگذارترین اکوسیستم های جهان را که از طریق قدرت محض نوآوری، تجارت، اقتصاد، جامعه و فرهنگ را پیش می برند، متحد می کند. نسخه رویداد جهانی استارت‌آپ فناوری آینده از بیش از 5000 غرفه‌دار از کشورهای مختلف استقبال می‌کند تا آخرین محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند و دنیای دیجیتال جدیدی را شکل دهند.

این نمایشگاه  قرار است به صورت زنده در دبی برگزار شود! نمایشگاه فناوری اطلاعات خلیج فارس بین 16 تا 20 اکتبر 2023 در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی دبی برگزار می‌شود.

GITEX GLOBAL 2023  میزبان یک نمایشگاه هیجان انگیز و یک کنفرانس خواهد بود که در 14 مسیر حرکت خواهد کرد. از جمله: امنیت سایبری، اقتصاد داده، هوش مصنوعی شهرهای دیجیتال X، Edtech، انرژی و… . علاوه بر جلسات سخنرانان و ارائه‌های آموزنده، نمایشگاه تجاری غرفه‌های مختلف محصولات، کارگاه‌های آموزشی، تظاهرات در محل و مناطق شبکه‌های تجاری را نیز ارائه می‌دهد.

این نمایشگاه نشان دهنده تلاقی تفکر تخیلی و فناوری پیشرفته با هدف بهره مندی از جامعه جهانی است.

بزرگترین نمایشگاه فناوری و استارت آپ در جهان به ایجاد محیطی اختصاص داده شده است که شبکه ای از برنامه نویسان و مهندسان نرم افزار را تقویت می کند. این نمایشگاه به عنوان بزرگترین نمایشگاه فناوری اطلاعات خلیج (GITEX) در جهان، مشارکت شرکت‌های فناوری بین‌المللی پیشرو را تضمین می‌کند و بستری را برای شرکت‌های بزرگ و کوچک فناوری فراهم می‌کند تا محصولات پیشگام خود را به نمایش بگذارند.

این رویداد به عنوان پنجره ای به آینده عمل می کند و آخرین نوآوری ها را به مردم معرفی می کند و آنها را با فناوری های نوظهور آشنا می کند .

GITEX  به عنوان یک رویداد فناوری محوری می ایستد و نگاهی اجمالی به فناوری های آینده نگر ارائه می دهد که جهان را در سال های آینده شکل خواهند داد. در اصل، این پیش نمایشی از فناوری هایی است که تا سال 2030 رایج خواهند شد، با تاکید ویژه بر نقش تحول آفرین هوش مصنوعی. به عبارت ساده تر، نوآوری های امروزی بلوک های سازنده فناوری فردا هستند.

اهمیت GITEX 2023 چیست؟

چهل و سومین نمایشگاه فناوری اطلاعات خلیج فارس (GITEX 2023) جشنی از پیشرفت فناوری و ویترینی برای شرکت های متعدد برای ارائه محصولات خود است. این رویداد تاریخی در مرکز تجارت جهانی دبی شرکت کنندگانی را از پیشینه های مختلف از جمله دانشجویان، علاقه مندان به فناوری، متخصصان تجارت و دانشگاهیان جذب می کند.

GITEX از زمان آغاز به کار خود در سال 1981، به عنوان بزرگترین رویداد فناوری جهان شناخته شده است. این نقش محوری در حمایت از استارتاپ‌ها، غول‌های فناوری و کسب‌وکارها از سراسر جهان دارد و دانش شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان به فناوری را به طور یکسان غنی می‌کند.

فراهم کردن بستری برای متحد کردن دنیای فناوری

امسال چهل و سومین نسخه GITEX GLOBAL ، معتبرترین و نمادین ترین نمایشگاه در مقیاس بزرگ در جهان خواهد بود که دروازه ای را برای سازندگان فناوری، سرمایه گذاران و علاقه مندان به همکاری برای بیش از 4 دهه فراهم می کند.

افزایش تقاضای جهانی

برای 5 روز کامل کنفرانس‌های جذاب، کارگاه‌های اکشن زنده، مشارکت‌های تجاری و همچنین کشف آخرین فناوری در حال استفاده و دیده نشده توسط توده‌ها آماده شوید.

پنج دلیل برای شرکت در نمایشگاه  GITEX 2023

فرصت های بی حد و حصر را ایجاد کنید

نمایشگاه GITEX بخش فناوری را در یک مکان جمع می کند و کانونی از فرصت ها را ایجاد می کند. این دروازه شما برای تعامل، کشف چشم‌اندازهای جدید، شبکه‌سازی و حفظ مزیت رقابتی شماست. در چشم انداز سریع فناوری امروز، کسب و کارها نمی توانند پیشرفت های سریع فناوری را نادیده بگیرند. جیتکس به کسب‌وکارها این قدرت را می‌دهد تا با معرفی راه‌حل‌های فناوری خودشان، به جای منتظر ماندن برای رهبری رقبا، جلوتر بمانند.

شبکه‌سازی پیشرفته

با بیش از 5000 نوآور و رهبر ارتباط برقرار کنید که از شرکت‌های مستقر تا استارت‌آپ‌ها در بخش ICT استفاده می‌کند. گسترش شبکه خود با شرکت ها و کارشناسان مختلف، کاتالیزوری برای رشد کسب و کار است. انتظار می‌رود GITEX 2023 ده‌ها هزار شرکت‌کننده از جمله کارآفرینان، فن‌آوران، علاقه‌مندان به فناوری اطلاعات و حرفه‌ای‌های کسب‌وکار را به خود جلب کند و آن را به مکانی استثنایی برای ارتباطات معنی‌دار و بحث‌های فردی درباره پتانسیل تحول‌آفرین فناوری تبدیل کند.

یادگیری پیشرفته

به بیش از 15 سمینار تجاری و فنی جذاب، همراه با بیش از 500 ساعت ارائه تفکر برانگیز در 14 کنفرانس عمودی در GITEX دسترسی پیدا کنید. این رویداد رهبران فکری، مخترعان، مبتکران و سازندگان را گرد هم می‌آورد تا ایده‌های جدید را بررسی، بحث و گفتگو کنند. جلوتر ماندن از منحنی در خدمت به مشتریان شرکتی ضروری است، و نمایشگاه GITEX پلت فرم ایده آل برای یادگیری در مورد فن آوری های در حال ظهور و راه حل های نوآورانه برای چالش های تجاری پیچیده است.

تعامل با نیروگاه های فناوری جهانی

به غول های فناوری، استارت آپ های نوآور و مخترعان رویایی در میان بیش از 4000 غرفه دار در GITEX 2023 بپیوندید. بیش از 200 سازمان دولتی از بیش از 170 کشور نیز حضور خواهند داشت. GITEX GLOBALبه عنوان ویترینی برای راه‌حل‌های پیشگامانه سازمانی، رونمایی از نوآوری‌ها و فناوری‌هایی است که می‌توانند صنایع را بازتعریف کنند. این فرصتی منحصر به فرد برای یادگیری از رهبران و تصمیم گیرندگان جهان در حین کاوش در مفاهیم پیشرفته شامل هوش مصنوعی، متاورس، برنامه نویسی، محاسبات کوانتومی و پایداری است.

روندهای فناوری را کاوش کنید

شاهد پیشرفت های سریع فناوری باشید که زندگی و کسب و کار ما را تغییر می دهد. فناوری های به هم پیوسته امروزی تأثیر عمیقی بر افراد و شرکت ها دارند. آگاه ماندن از روندهای در حال تحول فناوری ضروری است. GITEX بینش هایی را در مورد جدیدترین ابزار هوش مصنوعی دنیای فناوری (AI) ارائه می دهد. راه‌حل‌های نرم‌افزار مبتنی بر هوش مصنوعی که در GITEX به نمایش گذاشته شده‌اند، می‌توانند عملیات‌های تجاری را متحول کنند، داده‌ها را تجزیه و تحلیل کنند و تجربیات شخصی‌سازی شده را ارائه دهند.

GITEX 2023 با همگرایی و متحد کردن قهرمانان فناوری، مخترعان، دانشگاهیان، محققان و توسعه دهندگان پیشرو در جهان، مسابقه حماسی جهانی برای برتری هوش مصنوعی را افزایش می دهد و فناوری ژن-نو را به راه حل های تجاری تبدیل می کند که جوامع را شکل می دهد و شهرسازی آینده را سریع دنبال می کند. .

سال 2023، سالی است برای تصور هوش مصنوعی در همه چیز، و با آشکار کردن پیشگویی های غیرقابل چشم پوشی و دیدگاه های متخصص در مورد تأثیر آن، رقابت حماسی جهانی برای برتری هوش مصنوعی را بالا می برد.

این نمایشگاه دری را به روی جهان گسترده ای باز می کند که در آن تمام ایده های تخیلی شما می توانند به ثمر بنشینند.

امیدواریم از این توضیحات لذت برده باشید. ممنون از اینکه تا اینجا همراه ما بوده اید.

دیدگاهتان را بنویسید