بررسی تخصصی

نقد و بررسی TP-link m7200

سلام به همراهان عزیز  ژوپیتل . با نقد و بررسی یک روتر قابل حمل و پرسرعت به نام m7200 از شرکت tplink در خدمتتون هستیم.

حمل یک لپ تاپ در یک کیف و یک روتر در یک جیب. بله، اگر روتر شما قابل حمل باشد این امکان وجود دارد.

TP-Link M7200 چیست؟

این دستگاه یک روتر قابل حمل 4G مستقل است که می تواند اینترنت را از یک شبکه تلفن همراه از طریق Wi-Fi به طور همزمان در ده دستگاه دیگر توزیع کند.

*برای مشخصات دقیق دستگاه این قسمت را مطالعه کنید.

چه چیزی در مورد این دستگاه جالب است؟

این واقعیت که این دستگاه قابل حمل است، استفاده از آن را جالب می کند. شما می توانید آن را در هر جایی با خود ببرید (در جایی که شبکه تلفن همراه وجود دارد) و به Wi-Fi دسترسی خواهید داشت. در عین حال جمع و جور، سبک و کاربردی است.

اتصال به اینترنت در هر کجا که هستید

TP-LINK M7200  پرچمدار اشتراک گذاری اتصال4G  است، با یک مودم 4G LTE، می توانید فوراً با قرار دادن یک سیم کارت متصل به اشتراک 4G در دستگاه، یک هات اسپات Wi-Fi ایجاد کنید.

این دستگاه با سرعت دانلود تا 150 مگابیت در ثانیه و آپلود 50 مگابیت در ثانیه، قادر است سیگنال WiFi 4G را به طور همزمان با 10 کاربر به اشتراک بگذارد. اندازه جیبی و باتری 2000 میلی آمپر ساعتی دستگاه، آن را به عنوان یک همراه سفر ایده آل می کند و به کاربران این امکان را می دهد که ساعت ها بازی یا کار کنند.

با یک اتصال سریع، از گشت و گذار در اینترنت لذت بیشتری ببرید

M7200 از آخرین نسل شبکه های 4G FDD / TDD-LTE پشتیبانی می کند و اتصال    WiFi روان را در اکثر کشورها و مناطق فراهم می کند. با استفاده از این دستگاه می‌توانید از ویدیوی HD بدون تأخیر، دانلود سریع فایل‌ها و مکالمات ویدیویی پایدار لذت ببرید.

ویژگی های دستگاه

این دستگاه، پیچیده ترین دستگاه موجود نیست.TP-Link M7200  از آخرین نسل شبکه های  4G FDD/TDD-LTEپشتیبانی می کند. این به شما این امکان را می دهد که از TP-Link M7200 در بسیاری از (تقریباً همه) کشورهای جهان استفاده کنید.

TP-Link M7200 می تواند به راحتی اتصال 4G/3G را با حداکثر 10 دستگاه بی سیم مانند تبلت، لپ تاپ و تلفن همراه به طور همزمان به اشتراک بگذارد. اگر می خواهید با چند دوست به یک شبکه وای فای متصل شوید، هیچ مشکلی نیست چون TP-Link M7200می تواند همه آنها را مدیریت کند!

عملکرد دستگاه به عنوان  یک اکسس پوینت 

M7200 از آخرین نسل‌های شبکه‌ها مانند 4G FDD / TDD-LTE پشتیبانی می‌کند و وای‌فای قابل حمل را در اکثر کشورها و مناطق در دسترس قرار می‌دهد. از ویدیوی HD در حال حرکت بدون وقفه، بارگیری سریع یا تماس ویدیویی پایدار با دوستان لذت ببرید.

امنیت دستگاه

این دستگاه از WPA-PSK/WPA2-PSK،Wireless MAC Filtering  پشتیبانی می کند.

*برای مشخصات دقیق دستگاه این قسمت را مطالعه کنید.

فیلتر MAC بی‌سیم: فیلتر آدرس MAC به شما امکان می‌دهد فهرستی از دستگاه‌ها را تعریف کنید و فقط به آن دستگاه‌ها اجازه دهید در شبکه Wi-Fi خود باشند، به هر حال این تئوری است. در عمل، راه اندازی این محافظ خسته کننده است و به راحتی قابل نقض است.

طراحی دستگاه چگونه است؟

این دستگاه دارای طراحی جمع و جور و کاربر پسند است. اگر شما یک دستگاه کوچک، آسان برای کار و عمر طولانی می خواهید  TP-Link M7200 همه چیز را دارد. اگر کوله‌پشتی کوچکی دارید که در فعالیت‌های روزانه‌تان با خود می‌برید، برای حمل کردن این دستگاه اصلاً مشکلی نخواهید داشت!

کیس دستگاه محکم و مقاوم است و در جلوی دستگاه لوگوی سازنده و یک دکمه وجود دارد .یک باتری 2000 میلی آمپر ساعتی قابل جابجایی و یک سیم کارت در اینجا نصب شده است. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یک سیم کارت را وارد کرده و دکمه پاور دستگاه را فشار دهید. هات اسپات پرسرعت 4G شما در یک چشم به هم زدن راه اندازی می شود.

مدیریت

با برنامه tpMiFi، می‌توانید به راحتی از دستگاه‌های iOS/Android به M7200 متصل خود دسترسی پیدا کرده و آن را مدیریت کنید. برنامه tpMiFi به شما امکان می دهد محدودیت های داده را تعیین کنید، کنترل کنید کدام دستگاه ها می توانند به شبکه Wi-Fi شما دسترسی داشته باشند و پیام ارسال کنند.

اتصال خود را به اشتراک بگذارید

صفحه نمایش بصری M7200 باعث می شود به راحتی از سرعت داده های خود مطلع شوید و از اضافه کردن بیش از حد جلوگیری کنید. صفحه نمایش دستگاه یک نمای تعاملی از اطلاعات شبکه (3G/4G)، قدرت سیگنال ، وضعیت Wi-Fiو… ارائه می دهد.

این دستگاه جمع و جور با طیف وسیعی از دستگاه های بی سیم به خوبی کار می کند. M7200 می تواند به راحتی اتصال 4G / 3Gرا با حداکثر 10 دستگاه بی سیم مانند تبلت، لپ تاپ و دستگاه تلفن همراه به طور همزمان به اشتراک بگذارد.

دوام باتری

M7200 با باتری 2000 میلی‌آمپر ساعتی خود می‌تواند تا 8 ساعت عمر باتری داشته باشد و این ویژگی، آن را به همراهی عالی برای سفرهای کاری، فعالیت‌های خارج از منزل و موارد دیگر تبدیل کند.

M7200 را می توان به کاربرانی توصیه کرد که اغلب باید اینترنت قابل حمل خود را در خارج از خانه، در حال حرکت و در ماشین به دستگاه های دیگر (لپ تاپ، تبلت و شاید تلویزیون) توزیع کنند. برای مسافران، این دستگاه بسیار کاربردی است. حتی اگر به مدت 3 هفته به سفر می روید، به این دستگاه نیاز خواهید داشت .

مزایای دستگاه

  • بدنه جمع و جور و وزن سبک
  • اتصال روان و پایدار
  • دسترسی به اینترنت تا 10 دستگاه را به طور همزمان با دوستان خود به اشتراک بگذارید
  • باتری 2000 میلی آمپر ساعتی برای 8 ساعت استفاده
  • پشتیبانی از آخرین نسل 4G FDD/TDD-LTE، سازگار با شبکه اکثر کشورها و مناطق
  • مدیریت آسان با برنامه tpMiFi

ممنون از همراهی شما عزیزان . امیدواریم این مطالب برای شما مفید بوده باشه.

دیدگاهتان را بنویسید