معرفی

نقد و بررسی اکسس پوینت بی سیم یوبیکویتی مدل Unifi AC Pro

یوبیکویتی به نام Unifi AC Pro

ما با افتخار محصول جدیدی از محصولات یوبیکویتی به نام Unifi AC Pro را به شما معرفی می‌کنیم:

 

 

UniFi AC Pro یک نقطه دسترسی یا اکسس پوینت بی سیم با کارایی بالا است که ویژگی های پیشرفته و عملکرد قابل اعتمادی را ارائه می دهد. این بخشی از خط تولید UniFi توسط Ubiquiti Networks است که راه حل های شبکه ای در سطح سازمانی را ارائه می دهد.

این دستگاه پیشرفته و قدرتمند، با طراحی زیبا و کارآمد، تجربه‌ای بی‌نظیر از اینترنت پرسرعت را به خانه یا محل کار شما می‌آورد. با استفاده از فناوری پیشرو 802.11ac Wave 2، Unifi AC Pro توانایی پوشش دادن به منطقه‌ای وسیع را دارا بوده و سرعت بالاتر و پایدارتر را در همه دستگاه‌های متصل فراهم می‌کند.

 

 

امکانات برجسته Unifi AC Pro عبارتند از:

✅ سطح بالای امنیت شبکه

✅ قابل استفاده در فضای باز و سقف

✅ قابل نصب در دستگاه های داخل سقف

✅ قابل توسعه و مدیریت آسان

 

دستگاهUniFi AC Pro  را می توان به راحتی در داخل یا خارج از منزل، در شبکه های بی سیم که به حداکثر کارایی نیاز دارند، مستقر کنید. اکسس پوینتUniFi AC Pro  با طراحی ضد آب منحصر به فرد خود، دارای فناوری اتصال به طور همزمان، دو بانده، 3×3 MIMO و سازگاری راحت با 802.3af PoE/802.3at PoE+  می باشد.

در اینجا برخی از ویژگی های کلیدی UniFi AC Pro آورده شده است:

  1. فناوری دو باند: AC Pro از هر دو باند 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می کند که امکان اتصال همزمان در چندین دستگاه را فراهم می کند.

  2. اتصال پرسرعت: با پشتیبانی از آخرین استانداردهای Wi-Fi (802.11ac)، AC Pro می تواند سرعتی تا 1300 مگابیت در ثانیه در باند 5 گیگاهرتز و تا 450 مگابیت در ثانیه در باند 2.4 گیگاهرتز ارائه دهد.

  3. SSID های متعدد: نقطه دسترسی از SSID های متعدد (شناسه های مجموعه خدمات) پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد شبکه های جداگانه ای برای اهداف یا گروه های کاربری مختلف ایجاد کنید.

  4. رومینگ ایمن و بدون هرگونه اختلالی: AC Pro از رومینگ ایمن پشتیبانی می کند، به این معنی که دستگاه ها می توانند بین نقاط دسترسی بدون وقفه در اتصال و انتقال داده ها باشد.

  5. پشتیبانی از منبع برق از طریق پورت اترنت (PoE): AC Pro را می توان با استفاده از PoE به برق وصل کرد، که این قابلیت نیاز به منبع تغذیه جداگانه را از بین برده و نصب آن را آسان تر کرده است.

  6. مقیاس پذیری: نرم افزار UniFi Controller به شما این امکان را می دهد تا چندین اکسس پوینت را تنها از طریق یک رابط واحد مدیریت کنید و به راحتی مقیاس شبکه خود را در صورت نیاز آسان کنید.

  7. ویژگی های امنیتی پیشرفته: AC Pro از رمزگذاری WPA/WPA2 پشتیبانی می کند و ویژگی های امنیتی پیشرفته ای مانند رمز گذاری VLAN و جداسازی شبکه مهمان را به کاربران خود ارائه می دهد.

به طور کلی، UniFi AC Pro یک نقطه دسترسی بی سیم یا اکسس پوینت قابل اعتماد و سازگار است که هم آن را برای استقرار در مقیاس کوچک و هم برای شبکه های سازمانی بزرگتر مناسب تر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید