دسته‌بندی نشده, مقایسه

مقایسه Xiaomi TV Stick 4K و Mi TV Stick

سلام به همه شما عزیزان . با مقایسه تیوی استیک های Xiaomi TV Stick 4K و  Mi TV Stick در خدمت شما هستیم.

اخیراً شرکت شیائومی استیک Xiaomi TV 4K را معرفی کرده است – یک رقیب مستقیم برای استیک های Amazon Fire TV Stick 4K و Roku’s Streaming Stick 4K+.

این تیوی استیک جدید به عنوان جانشین Mi TV Stick که دو سال پیش توسط شیائومی منتشر شد ، وارد بازار می شود و یکی از قابلیت هایی که برای هر دوی آنها (Xiaomi TV Stick 4K و Mi TV Stick) در نظر گرفته‌ شده، قابل حمل بودن آنهاست. هر دوی این تیوی استیک ها شبیه به یک فلش درایو USB بزرگ هستند و به راحتی قابل حمل هستند.

تیوی استیک 4K شیائومی با به روز رسانی های بزرگی تولید شده است. واضح ترین آن پشتیبانی از 4Kاست. یکی از ایرادات اصلی Mi TV Stick در زمان عرضه ،این بود که حداکثر خروجی آن تنها رزولوشن 2K HDR (1080P) بود. خوشبختانه، شیائومی تصمیم گرفت که این ویژگی را در TV Stick جدید بهبود ببخشد.

مشخصات

 

طرفداران تیوی استیک شیائومی ممکن است از اینکه متوجه شوند تیوی استیک جدید شیائومی از رابط جدید Google TV پشتیبانی نمی کند ناامید شوند .

Google TV یک تجربه تلویزیون هوشمند جدید است که برای اولین بار یک سال پیش در  Google Chromecast  معرفی شد.  در عوض، این تیوی استیک از رابط Android TV پشتیبانی می کند. وقتی متوجه می‌شوید که رابط Google TV از قبل در برخی از مدل‌های تلویزیون هوشمند مانند TCL، Sony و Hisense موجود است، ناامیدکننده‌تر می‌شود، و مارک‌هایی مانند Realme در حال حاضر یک استیک پخش  4K دارند که Google TV را اجرا می‌کند.

کیفیت ویدیو ، بخش مهمی ازتجربه مشاهده در هر پلتفرم یا دستگاهی است. به همین دلیل است که پشتیبانی از  4Kدر تیوی استیک Xiaomi 4K یک پیشرفت بزرگ است. این استیک استریم با دستگاه های پخش بزرگی مانند Fire TV Stick 4K Amazon و Roku Streaming Stick 4K+ برابری می‌کند. رم این دستگاه نیز از 1 گیگابایت به 2 گیگابایت ارتقا یافته است، اما فضای ذخیره سازی داخلی ثابت باقی مانده است (8 گیگابایت). همچنین در این دستگاه شاهد ارتقاء پردازنده و بلوتوث هستیم.

متشکریم از همراهی شما عزیزان . امیدواریم از این مقایسه لذت برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید