مقایسه

مقایسه مودم های TPlink VR300 (ver 1.20) – TPlink VR400 (ver 3) – Tplink VR600(ver 3)

بررسی مودم های مختلف، می تواند دید کاملی را به شما ارائه کند. این دید، در نهایت باعث می شود تا شما یک محصول خاص را تهیه کنید. مقایسه مودم های TPlink VR300 (ver 1.20) TPlink VR400 (ver 3) Tplink VR600(ver 3)، برای افرادی که قصد خرید مودم روتر را دارند، یک مسئلهمهم به حساب می آید. اگر شما هم میان این مدل ها باید یکی را انتخاب کنید، بهتر است که انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید. امروز ما مزایای هر کدام از این سه مدل را برای شما شرح می دهیم. پس ادامه مقاله امروز را از دست ندهید.

مودم VR300

مودم VR300

بیایید تا مقایسه مودم های TPlink VR300 (ver 1.20) TPlink VR400 (ver 3) Tplink VR600(ver 3) را با مودم ADSL/VDSL VR300 شروع کنیم. این مودم، یکی از قوی ترین مودم های موجود در بازار به حساب می آید. این مودم روتر در دو باند اصلی به صورت همزمان فعالیت می کند. این مدل از مودم تی پی لینک، 4 آنتن فوق العاده قدرت مند داشته و با استفاده از همین آنتن می تواند قدرت پوشش دهی بالایی هم
داشته باشد.
جالب است بدانید که قابلیت Guest Network، یکی از مهم ترین قابلیت های قرار گرفته شده در این مودم جالب و با ارزش به حساب می آید. شما می توانید شبکه مهمان ها را از شبکه اصلی جدا کنید و فعالیت های آنها را دسته بندی نمایید. شما می توانید دامنه و آی پی های مختلف را فیلتر نمایید و با استفاده از این محصول، مک و آی پی های خاص را بر روی مودم ست کنید. بر روی بدنه اصلی این محصول 3 پورت10.100 قرار گرفته است.
در ادامه می توانید مزایای این محصول را مشاهده کنید.

• ارائه پوشش مناسب همراه با امنیت بالا
• مناسب برای فعالیت های مربوط به BT Infinity/BT broadband/TalkTalk fibre/TalkTalk broadband
• استفاده از پورت های RJ45 و RJ11
• دارای 4 آنتن و برد و تقویت کننده های فوق العاده

مودم تی پی لینک VR400

مودم تی پی لینک VR400

مودم VR400، یکی از قوی ترین مودم های تولید شده توسط شرکت تی پی لینک به حساب می آید. این محصول از همه استاندارد های مربوط به اتصال به اینترنت پشتیبانی می کند. به علت دارا بودن قابلیت پشتیبانی از فیبر، این محصول یک مودم ADSL/VDSL به حساب می آید. سرعت حداکثری این محصول نزدیک به 300 مگابیت بوده و از یک وای فای دو بانده استفاده می کند. این محصول سه درگاه اینترنت اصلی داشته و جدا از این سه درگاه، یک درگاه WAN هم دارد. در جدید ترین نسخه های این محصول، مودم VR400 به فناوری های مهمی همچون MU-MIMO و BeamForming مجهز شده است. در نتیجه، شما با خیال راحت می توانید از آن در موقعیت های مختلف استفاده کنید.
فناوری OneMesh که توسط خود تی پی لینک ایجاد شده هم درون این مودم به کار رفته است. این فناوری برای گیمر ها و استریمر ها مناسب است. این مودم 2 آنتن داشته و شما می توانید زاویه آنتن ها را تغییر دهید. خوشبختانه این محصول از درگاه یو اس بی پشتیبانی می کند ولی درگاه میکرو یو اس بی ندارد. در ادامه می توانید مزایای استفاده از آنها را مشاهده کنید.

• استفاده از تکنولوژی های نوین تی پی لینک
• دارا بودن دو آنتن قابل تنظیم
• دارا بودن پورت یو سی بی
• استفاده از پورت شبکه RJ45 و RJ11
• مناسب برای BT Infinity/BT broadband/TalkTalk fibre/TalkTalk broadband
• دارای تقویت کننده های باند فوق العاده

مودم VR600

مودم VR600

مودم VR600 هم یکی از محصولات محبوب و با کیفیت به حساب می آید. این محصول 3 عدد آنتن خارجی داشته و 1 عدد آنتن داخلی برای ارتباط سریع تر دارد. محدوده فرکانس اصلی مودم VR600 2.4 گیگاهرتز تا 5 گیگاهرتز می باشد. در نتیجه، شما می توانید انتظار داشته باشید
که قدرت بالایی را از این محصول دریافت نمایید. سرعت انتقال اطلاعات در این محصول نزدیک به 1300 مگابیت بر ثانیه می باشد. این عدد، در مقایسه با مودم های قبلی خیلی قوی تر بوده و می تواند همه نیاز های شما را به طور کامل رفع نماید. شما می توانید امکانات خاصی همچون DHCP و DDNS را بر روی این محصول پیاده سازی کنید.
جدا از این موارد، مودم VR600 قابلیت پشتیبانی از سرویس های VPN را نیز در خود جای داده است. بر روی بدنه این محصول سه عدد پورت RJ-45 قرار گرفته است. این پورت ها می توانند برای بهبود وضعیت فعالیت های مد نظر شما به شدت خوب و مناسب باشند. همچنین، شرکت تی پی لینک بر روی بدنه مودم VR600 یک عدد پورت یو اس بی هم قرار داده است. در ادامه شما می توانید مزایای این محصول را مشاهده کنید.

• قابلیت انتقال اطلاعات با سرعت بالا یعنی 1300 مگابیت بر ثانیه
• فرکانس 2.4 گیگاهرتز تا 5 گیگاهرتز
• استفاده از پورت یو اس بی
• پشتیبانی از پروتکل های ipv4 و ipv6
• درجه حرارت فوق العاده

دیدگاهتان را بنویسید