معرفی

معرفی شرکت Ubiquiti

سلام به همراهان گرامی . امروز با معرفی یکی دیگه از معروفترین شرکت ها در حوزه تکنولوژی به نام Ubiquiti در خدمتتون هستیم.

Ubiquiti ،  یک شرکت فناوری آمریکایی است که در سال 2003 در سن خوزه کالیفرنیا تاسیس شد و اکنون دفتر مرکزی این شرکت در شهر نیویورک مستقر می باشد.

شرکت Ubiquiti  محصولات نظارت تصویری، رادیو، آنتن و راه حل های نرم افزاری را ارائه می دهد. این شرکت همچنین ارائه دهنده ی سیستم‌های مسیریابی وایرلس، زیرساخت شبکه، زیرساخت شبکه محلی بی‌سیم، ارتباطات دستگاه به دستگاه (point to point) ، دروازه‌های امنیتی، سوئیچینگ و راه‌حل‌های مسیریابی می باشد.

مدیریت Ubiquiti

 

 

رابرت پرا متولد 10 مارس 1978 بنیانگذار شرکت Ubiquiti است . او در سال 2011 این شرکت را عمومی کرد و در سن 36 سالگی توسط مجله فوربز در فهرست 10 میلیاردر جوان جهان قرار گرفت.

او Ubiquiti Networks را در مارس 2005 با استفاده از 30000 دلار تاسیس کرد. از محصولات اولیه این شرکت برای ارائه اینترنت بی سیم به مناطق محروم (مانند مناطق روستایی و بازارهای نوظهور ) که فاقد زیرساخت برای دسترسی به اینترنت از طریق راه‌های سنتی مانند خطوط تلفن و خطوط کابلی بودند، استفاده می‌شد .از آن زمان تولیدات این شرکت با موفقیت به خطوط تولید دیگر مانند اکسس پوینت های بی سیم، دوربین های امنیتی و تجهیزات شبکه (مثل سوئیچ ها و روترها) گسترده شده است.

تاریخچه این شرکت

رابرت پرا کار خود در شرکت اپل را در سال 2003 شروع کرد و پس از 10 ماه از شروع این کار ، کمپانیUbiquiti  را تاسیس کرد.

او در سال 2005 کار تمام وقت در این کمپانی را شروع کرد و در حال حاضر این شرکت تعداد 1377 کارمند دارد.

 

محصولات

اولین خط تولید این شرکت کارت های شبکه ی mini-PCI بود که با نام Super Range معرفی شد و به دنبال تولید این محصول محصولات وایرلس دیگری هم تولید شد.

در ادامه 5 محصول پرطرفدار این شرکت رو برای شما عزیزان شرح می دهیم.

اکسس پوینت های Unifi

 

اکسس پوینت های UniFi از جمله محبوب ترین محصولات این شرکت هستند.

برای استفاده در فضای داخلی و خارجی منازل طراحی شده اند و ارتباط وایرلس با کارایی بالا را ارائه می دهند .این اکسس پوینت ها در مدل های مختلفی از جمله UniFi AP AC Pro ، Unifi U6 Proو UniFi AP AC LRموجود هستند. این اکسس پوینت ها از طریق نرم افزار UniFi Controllerمدیریت می شوند که رابط کاربری ساده و واضحی را برای تنظیمات و مدیریت شبکه فراهم می کند.

اکسس پوینت U6 lr

 

 

U6-LR با قابلیت های خود، محیط شرکت شما را با گسترده ترین و قابل اطمینان ترین پوشش تقویت می کند. این دستگاه می تواند با باندهای 5 گیگاهرتز و 2.4 گیگاهرتز به سرعتی تا 3 گیگابیت برثانیه برسد. این اکسس پوینت همچنین دارای یک آنتن جانبی و رو به پایین برای گسترش منطقه پوشش است.

سوئیچ های Unifi

 

سوئیچ های UniFi سوئیچ شبکه های مدیریت شده ای هستند که عملکرد قوی و ویژگی های پیشرفته ای را ارائه می دهند. آنها تعداد پورت های مختلفی دارند و می توان به راحتی آنها را از طریق نرم افزار UniFi Controller مدیریت کرد. سوئیچ ها اتصال مطمئن و پرسرعت را برای همه دستگاه های موجود در شبکه فراهم می کنند و از ویژگی هایی مانند VLAN و کیفیت خدمات (QoS) پشتیبانی می کنند.

دوربین های مداربسته Unifi

دوربین‌های مداربسته UniFi دوربین‌هایی با کیفیت هستند که برای استفاده در محیط‌های داخلی و خارجی طراحی شده‌اند. آنها ویژگی های پیشرفته ای مانند تشخیص حرکت و دید در شب را ارائه می دهند و به راحتی از طریق نرم افزار UniFi Video قابل مدیریت هستند. دوربین ها را می توان برای اهداف امنیتی و نظارتی درمحیط های مختلف از جمله خانه ها، دفاتر کاری و فروشگاه ها استفاده کرد.

 

 

هم اکنون این شرکت،  شبکه های ارتباطی بی سیم و سیمی را برای شرکت ها و خانه ها با مدل های متنوع تولید کرده و به فروش می رساند و از طریق نمایندگی های فروش و فروشندگان آنلاین به مشتریان خدمات می دهد. در حال حاضر ارزش خالص این شرکت 10.12 میلیارد دلار بوده و این شرکت در آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا، آفریقا، خاورمیانه و آسیا و اقیانوسیه دارای نمایندگی های متعددی می باشد.

ممنون که تا انتهای این معرفی با ما همراه بودید .

در آینده با معرفی های دیگری در خدمت شما همراهان گرامی خواهیم بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید