معرفی

معرفی شرکت Anker

سلام خدمت دنبال کنندگان محترم مجموعه ژوپیتل. با معرفی شرکت خوب Anker در خدمت شما هستیم.

Anker Innovations Technology که معمولاً با نام Anker شناخته می شود، یک شرکت تولید کننده محصولات الکترونیک چینی است که در سال 2011 توسط استیون یانگ تاسیس شده و درشهر چانگشای چین واقع شده است. این شرکت تولیدکننده محصولاتی چون شارژر تلفن همراه ، پاوربانک، هدفون، بلندگو،دیتا هاب ، پرینترهای سه بعدی، کابل شارژ، چراغ قوه ، محافظ صفحه و سایر محصولات می باشد.

 

مدیریت

استیون یانگ بنیانگذار و مدیر عامل  Anker Innovations Technology ، تامین کننده فناوری های هوشمند است.

یانگ دارای مدرک لیسانس علوم کامپیوتر و فناوری از دانشگاه پکن است. او مدرک کارشناسی ارشد را در رشته کامپیوتر از دانشگاه تگزاس دریافت کرد و سپس به عنوان مهندس در گوگل در کالیفرنیا مشغول به کار شد.

او در سال 2011 به چین بازگشت و Anker Innovations را تأسیس کرد. این شرکت در آگوست سال 2020 سهامی عام شد.

تاریخچه

شرکت Anker در سال 2011 توسط استیون یانگ در شهر شنژن ، استان گوانگدونگ تاسیس شد، اما خیلی زود این شرکت دفتر مرکزی خود را به چانگشا، استان هونان منتقل کرد. در سال 2011، این شرکت تمرکز خود را از باتری های جایگزین لپ تاپ به شارژر گوشی های هوشمند، شارژرهای دیواری، برق قابل حمل و تجهیزات کنفرانس گسترش داد. در اوایل سال 2014،Anker ، ژائو دانگ پینگ را که در آن زمان رئیس فروش گوگل در چین بود استخدام کرد .

محصولات

در ادامه بهترین محصولات این شرکت طبق نظرات کاربران را برای شما عزیزان شرح دادیم :

Anker 60W 6-Port USB Wall Charger

این شارژر دیواری جدیدترین دستگاه شارژ Anker است که از فناوری منحصر به فرد تنظیم آمپر PowerIQ استفاده می کند. به زبان ساده، این هاب USB به طور خودکار حداکثر شارژ دستگاه شما را تشخیص می دهد تا بدون در نظر گرفتن پورتی که استفاده می کنید سریع ترین سرعت ممکن را برای شارژ مجدد دستگاه به شما ارائه دهد.

همچنین این دستگاه قابلیت شارژ 6 دستگاه به طور همزمان را دارد ( حتی اگر همه آنها آیپد باشند). بنابراین گزینه ی مناسبی برای استفاده خانواده ها و دفاتر کاری است.

Soundcore Anker Rave Mini Portable Speaker

Soundcore Rave Mini یک اسپیکر بلوتوث قابل حمل با دسته عمودی داخلی، نمایش نور LED چشمگیر ، پورت شارژ USB، و درجه صدای بالا است. Rave Mini آنقدرها هم کوچک نیست، اما اندازه ای دارد که هرکسی می تواند به راحتی آن را حمل کند.

Rave Mini ضد آب IPX7 است. این یعنی که می توانید در باران یا در استخر از آن استفاده کنید. در پشت، یک فلپ لاستیکی ضد آب خواهید دید که یک پورت USB فول سایز، یک ورودی پشتیبان و پورت شارژ DC را نشان می دهد. USB را می توان برای شارژ هر دستگاه USB مانند تلفن یا تبلت استفاده کرد و Rave Mini یک باتری 10000 میلی آمپرٍ ساعتی دارد. Rave Mini با کابل USB شارژ نمی شود، اما دارای باتری 18 ساعته است.

در بالای دستگاه، زیر دستگیره، یک وضعیت سنج باتری 4-LED و دایره ای از دکمه ها را خواهید دید که عملکردهای دستگاه را پوشش می دهد.

دکمه‌های اختصاصی برای همه چیز وجود دارد : کنترل صدا، کنترل آهنگ، پاور، بلوتوث و حتی برای LED. می‌توانید هر کاری را که نیاز دارید از طریق خود دستگاه Rave Mini انجام دهید، و یک برنامه وجود دارد که کمی این کار را آسان تر کند.

Anker Soundcore 2 Portable Bluetooth Speaker

Anker Soundcore 2 اسپیکر قابل حملی است که برای استفاده در فضای باز مناسب است. خوش ساخت است و عمر باتری آن 15 ساعته است و انتظار می رود برای روزهای طولانی دوام بیاورد.

همچنین دارای رتبه IPX7 برای مقاومت در برابر آب است. از آنجایی که این دستگاه با باتری کار می کند، برای استفاده از آن نیازی نیست نگران وصل کردن آن به پریز باشید.

Anker Soundcore Liberty Neo Wireless Earbuds

Anker SoundCore Liberty Neo یکی از بهترین محصولات صوتی برای پیاده روی است. این هدفون ها به خوبی در گوش قرار می گیرند و به طور موثر صدای پس زمینه را مسدود می کنند.

استفاده از این دستگاه بسیار آسان است. شما می‌توانید پخش موسیقی را کنترل کنید، میزان صدا را تنظیم کنید، به دستیار مجازی خود دسترسی داشته باشید و مستقیماً از هدفون به تماس‌ها پاسخ دهید یا آنها را رد کنید.

کیس شارژ این دستگاه 15 ساعت باتری اضافی تامین می‌کند، بنابراین ، این هدفون ها باید استفاده مداوم شما را تا یک هفته تامین کنند.

 

ممنون از شما عزیزان که تا اینجا همراه ما بوده اید . امیدواریم که از این معرفی لذت برده باشید.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید