بررسی تخصصی

بررسی تخصصی مودم روتر تی پی لینک مدل Archer VR600

مودم  Archer VR600 یک روتر مودم DSL از نوع AC1600 است که به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای افرادی که بودجه کمی دارند اما هنوز هم به خدمات مناسب نیاز دارند، طراحی شده است.

VR600 می‌تواند از عملکردهای اتصال VDSL، ADSL، فیبر یا کابل پشتیبانی کند .

پورت ورودی DSL نیز VDSL است، بنابراین اگر پهنای باند فوق‌العاده سریعی دارید، VR600 می‌تواند آن را در خود جای دهد.

با این حال، چیزی که در دستگاهی با این اندازه و قیمت غیر منتظره است، فناوری Beamforming است.

در شبکه 5 گیگاهرتز می توان از Beamforming برای هدف قرار دادن دقیق دستگاه های جداگانه استفاده کرد تا اطمینان حاصل شود که جریان متمرکزی از داده را دریافت می کنند و در عین حال برد WiFi را نیز بهبود می بخشد.

با تست این دستگاه مشاهده کردیم که VR600 منجر به بارگذاری سریع نمایش‌ها در نتفلیکس شد و هرگز تاخیری وجود نداشت، به خصوص زمانی که نمایش برای اولین بار شروع می‌شود.

با  وجود فناوری Beamforming  در Archer VR600 شما می توانید بدون از دست دادن سیگنال یا ایجاد تاخیر در بارگذاری، در فاصله ای دورتر حرکت کنید.

ما مطمئن هستیم که  Archer VR600 دامنه WiFi را تا 50٪ افزایش داده است، بنابراین اگر یک دسکتاپ یا کنسول بازی در دورترین گوشه خانه خود دارید و از نقاط مرده وای فای رنج می برید، این دستگاه برای شما عالی است.

وای فای فوق سریع تا 1.6 گیگابیت بر ثانیه

Archer VR600  با ارائه سرعت وای فای دو باند ترکیبی تا 1.6 گیگابیت بر ثانیه، شامل 300 مگابیت بر ثانیه در باند 2.4 گیگاهرتز و 1300 مگابیت در ثانیه در باند 5 گیگاهرتز، ویژگی های کامل اتصال اینترنت شما را فراهم می کند و تاخیر و بافر را از تجربه آنلاین شما حذف می کند.

باند 2.4 گیگاهرتز سرعتی تا 300 مگابیت در ثانیه را ارائه می دهد، در حالی که باند گیگاهرتز5 می تواند این سرعت را تا 1300 مگابیت در ثانیه افزایش دهد، که این دستگاه را به عنوان گزینه اول برای پخش جریانی به تلویزیون های 4K و اکثر کنسول های بازی تبدیل می کند.

دو شبکه اختصاصی Wi-Fi از دستگاه های بیشتری پشتیبانی می کنند و تداخل بی سیم را برای ایجاد اتصالات پایدار کاهش می دهند.

پهن باند VDSL  فوق سریع

جدیدترین فناوری VDSL2 به Archer VR600 اجازه می دهد تا سرعت پهنای باند VDSL چشمگیر تا 100 مگابیت در ثانیه ارائه دهد که تقریباً پنج برابر سریعتر از ADSL2+ است.

Archer VR600 به عنوان مودم DSL و روتر بی سیم عمل می کند و دو دستگاه را در یک دستگاه ترکیب می کند.

همچنین پورت DSL یکپارچه دستگاه از تمام اتصالات استاندارد DSL از جمله VDSL2، ADSL2+، ADSL2 و ADSL پشتیبانی می کند.

اتصال همه کاره پشتیبان

Archer VR600 با ورودی های متعدد، گزینه های مختلفی را هنگام اتصال به اینترنت در اختیار شما قرار می دهد.

به عنوان یک نسخه پشتیبان، پورت EWAN به Archer VR600 اجازه می دهد تا اتصالات از مودم های کابلی و فیبر را از طریق کابل اترنت بپذیرد. علاوه بر این، درگاه USB از اتصالات دانگل 3G/4G پشتیبانی می کند.

برد برتر و پایداری

سه آنتن خارجی با کارایی بالا به Archer VR600 کمک می کند تا یک شبکه خانگی گسترده ایجاد کند.

فناوری پیشرفته Beamforming دستگاه‌های بی‌سیم را به‌طور خودکار مکان‌یابی می‌کند و اتصالات بی‌سیم هدفمند و بسیار کارآمد را تشکیل می‌دهد.

این مودم در باند 5 گیگاهرتز فناوری Beamforming را پشتیبانی می کند.

VR600

عملکرد فوق العاده سریع

برای کمک به دستگاه های سیمی شما برای رسیدن به حداکثر کارایی، چهار پورت اترنت گیگابیتی روتر 10 برابر سریعتر از اترنت استاندارد کار می کنند. اتصال یک درایو خارجی به پورت USB 2.0 به شما امکان می دهد فایل ها، عکس ها، موسیقی و ویدیو را با هر دستگاهی در شبکه به اشتراک بگذارید.

پردازنده قوی و حرفه ای

Archer VR600 با یک چیپست از Broadcom، که شماره 1 محصولات DSL در سراسر جهان است ، ارائه می شود که راه حل های یکپارچه را برای بیش از 100 ارائه دهنده خدمات اینترنتی در سراسر جهان ارائه می دهد.

این کار سازگاری مودم را به حداکثر می‌رساند و در زمان و انرژی شما برای یافتن مودم مناسب صرفه‌جویی می‌کند.

Archer VR600

سهولت راه اندازی و مصرف

به لطف رابط وب بصری و برنامه قدرتمند Tether، شما می توانید Archer VR600 را در چند دقیقه راه اندازی کنید. Tether همچنین به شما امکان می دهد تنظیمات شبکه خود را از هر دستگاه Android یا iOS مدیریت کنید، از جمله کنترل های والدین، کنترل از راه دور و اشتراک گذاری رسانه.

علاوه بر این، دستگاه به طور خودکار سیستم عامل خود را به روز می کند و از هرگونه تهدید شبکه جدید با آخرین سیستم دفاعی جلوگیری می کند.

به لطف برنامه TP-Link Tether برای iOS و Android، راه اندازی این مودم آسان بود.

این برنامه یک برنامه خوب و واضح است که هم در راه اندازی و هم در نگهداری روتر کمک می کند. بنابراین استفاده و تسلط بر آن بسیار ساده است و در عین حال خوب به نظر می رسد و عملکرد عالی دارد.

Archer VR600

در نتیجه، Archer VR600 دارای ویژگی های زیر است:

  • وای فای فوق سریع : 300 مگابیت در ثانیه (2.4 گیگاهرتز) و 1300 مگابیت در ثانیه (5 گیگاهرتز) برای بازی های آنلاین، پخش HD و دانلود فایل های بزرگ ایده آل است.
  • برد برتر : سه آنتن جداشدنی اتصالات بی سیم پایدار و پوشش مطلوب را فراهم می کنند.
  • قابلیت اتصال همه کاره : با پورت های DSL، EWAN و USB، Archer VR600 کاملاً با اتصالات DSL، دسترسی فیبر/کابل و دانگل های USB 3G/4G سازگار است.
  • فناوری Beamforming : برد بی سیم و عملکرد را در باند 5 گیگاهرتز بهبود می بخشد.
  • برنامه Tether – TP-Link Tetherساده ترین راه را برای دسترسی و مدیریت روتر در دستگاه های iOS و Android شما ارائه می دهد.

امیداریم این مطالب برای شما عزیزان مفید بوده باشه. شما عزیزان می توانید برای مشاهده و خرید Archer VR600 و دیگر محصولات شبکه با نازل ترین قیمت و  کیفیت اصلی با مجموعه ژوپیتل در تماس باشید.

کارشناسان ما در مجموعه ژوپیتل آماده پاسخدهی و ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید