بررسی تخصصی

بررسی تخصصی مانیتور گیمینگ 34 اینچ شیائومی

مانیتور گیمینگ 34 اینچ شیائومی

مانیتور گیمینگ 34 اینچ شیائومی از دستگاه های کاربردی و حرفه ای برای گیمرها به شمار می رود. امکانات و قابلیت های منحصر به فرد، در کنار وضوح و رزولوشن تصویر عالی این مانیتور، لذت انجام بازی برای گیمرها را دو چندان ساخته است. عملکرد فوق العاده، طراحی ظاهری متفاوت و نرخ کنتراست و روشنایی بالا را می توان از نقاط عطف مانیتور Gaming برند شیائومی قلمداد نمود. مانیتور 34 اینچ شیائومی علاوه بر گیمینگ، از گزینه های مناسب برای انجام ویرایش فیلم و تصویر و برنامه نویسی تلقی می گردد.

 

ویژگی های مانیتور گیمینگ 34 اینچ شیائومی

طراحی ظاهری

مانیتور گیمینگ 34 اینچ شیائومی به صورت منحنی (Curved) با بدنه ای ظریف، مینیمال و یک دست طراحی شده است. ایستایی و ثبات مانیتور توسط پایه فلزی طراحی شده برای آن صورت می گیرد. قابلیت تنظیم ارتفاع پایه، امکان چرخش به سمت راست و چپ و بالا و پایین مانیتور را برای کاربر فراهم آورده است. طراحی یک درپوش فلزی آهن ربایی برای پایه، ضمن پنهان کردن کابل های مربوط به برق و تصویر، از ایجاد جلوه بد و بی نظمی جلوگیری بر روی میز می کند.

همچنین، ضریب خمیدگی با انحنای 1500R مانیتور، در افزایش وسعت دید نمایشگر تاثیر بسزایی برجای می گذارد. برخورداری از حاشیه باریک 2 میلیمتری، ظاهری جذاب و بی نظیر به این مانیتور حرفه ای بخشیده است. بنابر اعلام سازنده، ابعاد مانیتور منحنی گیمینگ شیائومی برابر با 242.5×520.6×810.3 میلیمتر عنوان شده است.

 

 

کیفیت تصویر صفحه نمایش

مانیتور گیمینگ منحنی شیائومی به پنل VA  (Vertical Alignment) مجهز شده است. پنل باکیفیت دستگاه قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت UHD و رزولوشن 1440×3440 را برای کاربران امکان پذیر ساخته است. این ویژگی تصاویر را با وضوح و کیفیت بسیار بالا در معرض دید بیننده قرار می دهد. روشنایی 300 نیت مانیتور، رنگ ها را با تمام جزئیات، زنده و واقعی به تصویر می کشد. همچنین، کنتراست 3000:1 این محصول، تصاویری شفاف و با روشنایی فوق العاده را برای گیمرها به ارمغان می آورد. نرخ تازه سازی 144 هرتزی، در کنار زمان پاسخگویی 4 میلی ثانیه ای، در نمایش روان، صاف و بدون لگ بازی ها کمک شایانی می نماید.

 

 

نسبت تصویر عریض 21:9 مانیتور Xiaomi Ultrawide تجربه میدان دید گسترده با بالاترین وضوح و کیفیت تصویر را در اختیار کاربر قرار می دهد. این امر احساس خاص و لذت بخشی را در انجام بازی های اکشن اول شخص و استراتژیک به کاربران هدیه می کند. ضمنا، میزان پوشش رنگ های استاندارد sRGB و زاویه دید افقی و عمودی مانیتور به ترتیب 121 درصد و 178 درجه برآورد شده است. این مانیتور قابلیت پوشش 85 درصد از حیطه رنگی NTSC را دارد. همچنین، پشتیبانی از 16 میلیون رنگ، ضمن نمایش رنگ های جذاب و چشم نواز، حکایت از قدرت بصری فوق العاده این محصول دارد. علاوه بر این، پشتیبانی از عمق رنگ 8 بیت واقعی، تصاویر را با عمق و درخشش بی نظیر به کاربران ارائه می کند.

لازم به ذکر است که مانیتور گیمینگ 34 اینچ شیائومی در مقایسه با مدل های هم ارز و مشابه، از زاویه دید بالایی بهره می برد. برخورداری از نمایشگر خمیده، این محصول را در ردیف بهترین نمایشگرها، به منظور تماشای ویدئو و انجام بازی قرار داده است. این مانیتور منحنی شکل، علاوه بر ارائه میدان دید بیشتر، از تغییر زاویه دید کاربر جلوگیری به عمل می آورد. بر این اساس، کاربر می تواند بدون احساس خستگی در چشم ها، برای بازه طولانی مدت به بازی خود ادامه دهد.

 

 

حالت نور آبی کم (Low Blue Light)

از دیگر مشخصات مانیتور گیمینگ 34 اینچ شیائومی می توان به حالت low blue light، اشاره نمود. عدم کنترل نور آبی در هنگام انجام بازی، احتمال آسیب وارد شدن به چشم های گیمرها را افزایش می دهد. مانیتور حرفه ای 34 اینچی شیائومی با فیلتر کردن نور آبی، مانع از وارد شدن آسیب جدی به چشم ها می شود. در پرتو پشتیبانی این دستگاه از حالت محافظ چشم، کاربر می تواند با اطمینان خاطر به انجام بازی های مورد نظر خود بپردازد.

سایر مشخصات مانیتور گیمینگ شیائومی

فناوری پیشرفته Free Sync Premium AMD

مجهز شدن به تکنولوژی پیشرفته AMD را می توان از ویژگی های منحصر به فرد مانیتور شیائومی 34 Inch برشمرد. این فناوری از بروز تاخیر و ایجاد خطوط و پارگی در تصاویر دریافتی (Screen Tearing) جلوگیری به عمل می آورد. در نتیجه این امر هیچگونه خدشه و لطمه ای در محتوای ارائه شده وارد نمی شود. این ویژگی برای گیمرها از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

قابلیت Multi – Tasking

قابلیت تقسیم کردن چند محتوا با یکدیگر، از دیگر امکانات ویژه مانیتور حرفه ای شیائومی محسوب می شود. این ویژگی امکان انجام دادن کارهای مختلف و دارای محتوای متفاوت را در کنار یکدیگر، بر روی صفحه نمایش دستگاه فراهم می آورد. بر این اساس، کاربر می تواند با درست کردن چندین بخش مختلف، اسناد و داده های مورد نظر خود را در یک مکان نگهداری نماید. این قابلیت مانع از صرف کردن وقت زیاد برای انجام یک کار می شود.

درگاه های ارتباطی متنوع

مانیتور خوش ساخت شیائومی 34 اینچ در ساختار خود از پورت های ارتباطی مختلفی بهره می برد. دو درگاه HDMI 2.0، دو درگاه Display port 1.4 و یک پورت DP، در قسمت قاب پشتی مانیتور تعبیه شده است. همچنین، در کنار این درگاه های کاربردی، یک خروجی هدفون نیز به چشم می خورد.

ناگفته نماند که مانیتور MI Curved Gaming Monitor 34 با رنگ بندی مشکی به خریداران ارائه می گردد. قابلیت اتصال به دیوار، دمای کاری 0 تا 40 درجه سانتیگراد، قابلیت تصویر در تصویر، دارای پوشش نمایشگر ضد انعکاس نور و امکان چرخش عمودی و افقی، دیگر مشخصات این مدل مانیتور گیمینگ شیائومی را شامل می شود.

 

نحوه خرید مانیتور گیمینگ 34 اینچ شیائومی

فروشگاه اینترنتی ژوپیتل زمینه مناسب برای فروش اینترنتی محصولات شیائومی را فراهم آورده است. متقاضیان و خریداران می تواند به منظور تجربه یک خرید مطمئن، به درگاه اینترنتی jupitel.ir مراجعه نمایند. همچنین، در این فروشگاه انواع کالای دیجیتال از قبیل لپ تاپ، کامپیوتر، قطعات، کنسول بازی و مودم، با قیمت مقرون به صرفه و مناسب در اختیار خریداران قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید