بررسی تخصصی

بررسی تخصصی سوییچ ۸ پورت تندا مدل SG108

Tenda SG108 یک سوئیچ اترنت غیرمدیریتی است که دارای 8 پورت اترنت گیگابیتی است. این مدل طراحی شده است تا راه حلی ساده و مقرون به صرفه برای گسترش اتصال شبکه شما ارائه دهد. SG108 از قابلیت plug-and-play پشتیبانی می کند، به این معنی که نیازی به پیکربندی یا راه اندازی ندارد. این دستگاه برای مصارف خانگی یا اداری کوچک جاهایی که معمولاً نیاز به اتصالات سیمی اضافی وجود دارد، مناسب است. با این حال، ویژگی های پیشرفته ای مانند VLAN یا QoS را ارائه نمی دهد، بنابراین ممکن است برای تنظیمات شبکه پیچیده تر مناسب نباشد.

سوییچ ۸ پورت تندا مدل SG108 یک سوییچ شبکه با قابلیت اتصال هشت دستگاه به شبکه است. این سوییچ دارای پورت‌های گیگابیت اترنت است که امکان انتقال داده‌ها با سرعت بالا را فراهم می‌کند.

شبکه سیمی پس از وصل کردن کابل اترنت بدون هیچ زحمتی در دسترس کاربر قرار می گیرد. چه از علاقه مندان به فناوری هستید و چه برای اولین باراز این موارد استفاده می کنید، سوئیچ های گیگابیتی Tenda SOHO بسیار راحت و راهی آسان برای راه اندازی بدون هر گونه عملیات وقت گیر هستند. راه اندازی اینترنت برای لذت بردن شما با سوئیچ های گیگابیتی Tenda SOHO برای ما آسان است.

 

سوییچ ۸ پورت تندا مدل tenda SG108

سوییچ ۸ پورت تندا مدل tenda SG108

 

سوئیچ های گیگابیتی Tenda SOHO زیبا و کوچک هستند و فضای زیادی از میز یا زمین را اشغال نمی کنند. با طراحی رومیزی یا دیواری، می‌توانید سوئیچ‌های گیگابیتی Tenda SOHO را در هر جایی که می‌خواهید قرار دهید و با انعطاف حرکت کنید. آنها در یک بدنه پلاستیکی گنبدی شکل زیبا عرضه می شوند. این مدل ها نه تنها برای استفاده از شبکه سیمی، بلکه به همان اندازه در هر دکور برای یک خانه مناسب خواهند بود.

سوئیچ های گیگابیتی Tenda SOHO با دارا بودن حالت ذخیره و ارسال، یادگیری خودکار آدرس MAC و قدیمی شدن اتصال خودکار، می توانند داده ها را بدون از دست دادن هر دیتایی انتقال دهند و کاربران از عملکرد سریع و پایدار شبکه سیمی اطمینان حاصل کنند.

این دستگاه در حالت دوطرفه کامل، سرعت انتقال می تواند 2000 مگابیت بر ثانیه، سرعت اترنت سریع 10 برابر باشد و بسته های داده با سرعت سیم کامل ارسال می شوند.

 

 

سوئیچ‌های اترنت گیگابیتی Tenda SOHO ساده و قابلیت اطمینان را برای دفتر کوچک یا شبکه خانگی/دفتر می باشد. در مقایسه با یک سوئیچ 100M، سرعت انتقال را تا 10 برابر افزایش می‌دهند و تنگنای پهنای باند آبشاری را از بین می‌برند.

علاوه بر این، سوئیچ SG108 دارای ویژگی‌های مختلف است که به کاربران در بهینه سازی شبکه خانگی یا دفتر کمک می‌کند. برخی از ویژگی‌های آن عبارتند از:

 

 

  1. قابليت Plug and Play: سوئيچ SG108 بدون نياز به تنظيمات پيشرفته قابل نصب و راه‌اندازي است.
  2. طراحي جمع و جور: با طراحی کوچک و ظریف خود، SG108 جای کم نياز دارد و در هر جای مناسب قابل نصب است.
  3. صرفه جوئي در مصرف برق: با تكنولوژي Green Ethernet، سوئيچ SG108 تلاش مي كند تا مصرف برق را به حد كم ببرد.
  4. دارای حافظه بالا: با کارت حافظه 4K، SG108 قادر به ذخیره سازی و به طورهمزمان مناسب تعداد زيادى داده های(frame) است.
  5. پشتيبانى از QoS: با پشتيبانى QoS، SG108 قادر به تضمین كاركردهای حساس شبكه خود (مثلاً صحبت كاربر) است.
  6. حذف خودكار لینک های خاموش: در صورت عدم فعال شدن لینک های شبکه خود، SG108 قادر به خاموش کامل لینک های غیر فعال است.
  7. پورت Auto-Negotiation: پورتт Auto-Negotiation در SG108 قادر به تطابق خودكار سطح سرویس سرعت (speed) و نحوه رابط (half-duplex/full-duplex) است.
  8. LED های نشانگذار: LED های نشانگذار در SG108 بصورت مناسب وضعيت لینک را نشان میدهند.
  9. پورت‌های السترومغناطیسی: با پورت‌های السترومغناطیسی، SG108 قادر به اتصال دستگاه‌هایی که نیاز به اتصال الکتریکی مانند دوربین‌های مداربسته می باشد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید