بررسی تخصصی

بررسی تخصصی روتر تندا AC19

سلام به تمامی همراهان عزیز . با بررسی تخصصی روتر تندا AC19 در خدمتتان هستیم.

AC19 یک روتر بی سیم دو بانده گیگابیتی است که برای بهبود سرعت بی سیم و پوشش گسترده در خانه ها و به طور ویژه برای خانواده هایی با دسترسی به اینترنت پرسرعت طراحی شده است.

Tenda AC19 با 4 پورت LAN اترنت گیگابیتی و یک درگاه WAN گیگابیتی طراحی شده است، بنابراین شما همیشه از یک اتصال قابل اعتماد، روان و با کارایی بالا، علیرغم هر چیزی، لذت خواهید برد.

این دستگاه از فناوری 802.11ac پشتیبانی می کند و سرعت وای فای تا 2033 مگابیت در ثانیه (2.4 گیگاهرتز: 300 مگابیت در ثانیه، 5 گیگاهرتز: 1733 مگابیت در ثانیه) را برای دستیابی به بهترین عملکرد برای اتصال اینترنت فیبر شما فراهم می کند.

این روتر با استفاده از فناوری 4X4 MU-MIMO با باند 5 گیگاهرتز، پوشش WiFi گسترده تر و سرعت وای فای سریع تری نسبت به روترهای معمولی با فناوری  3X3 MU-MIMO ارائه می دهد.

دستگاه مجهز به پورت های گیگابیتی کامل است و تا 1000 مگابیت بر ثانیه دسترسی پهنای باند را پشتیبانی می کند.

پردازنده 28 نانومتری 1 گیگاهرتزی مجهز به پردازنده کمکی 500 مگاهرتز، طراحی دو هسته ای، سرعت پردازش بالاتری را به ارمغان می آورد و عملکرد بهینه را ارائه می دهد. با 4 آنتن خارجی 6dBi، AC19 از نظر عملکرد و ظرفیت نفوذ به دیوار،پیشرو است.

روتر تندا AC!9

سرعت وای فای پیشرفته

AC19 یک روتر بی سیم گیگابیتی دو بانده است که با فناوری wave2 802.11ac تولید شده است و سرعتی تا 2033 مگابیت در ثانیه (1733 مگابیت در ثانیه برای 5 گیگاهرتز و 300 مگابیت در ثانیه برای 2.4 گیگاهرتز) را ارائه می دهد تا شما از اینترنت فیبر گیگابیتی خود بیشترین بهره را ببرید.

 4×4 MU-MIMOبرای باند 5 گیگاهرتز

این روتر با استفاده از فناوری 4X4 MU-MIMO با باند 5 گیگاهرتز، پوشش WiFi گسترده تر و 3X3 MU-MIMO سرعت وای فای سریع تری نسبت به روترهای معمولی با فناوری ارائه می دهد. روتر می تواند با چندین دستگاه به طور همزمان ارتباط برقرار کند و تأخیر را کاهش دهد و تعداد دستگاه های متصل به طور همزمان را افزایش دهد. در نهایت، برنامه Tenda Wi-Fi به شما امکان می دهد تا به صورت آنلاین شبکه و دستگاه های خود را از راه دور مدیریت کنید.

روتر تندا AC19

پشتیبانی از اینترنت تا 1000 مگابیت بر ثانیه

مجهز به پورت های گیگابیتی کامل، تا 1000 مگابیت بر ثانیه دسترسی پهنای باند را پشتیبانی می کند.

طراحی دو هسته ای برای عملکرد بهتر

روتر AC19 مجهز به یک پردازنده 28 نانومتری با فرکانس 1 گیگاهرتز و یک پردازنده مشترک با فرکانس 500 مگاهرتز است. این طراحی پردازنده دو هسته ای سرعت پردازش سریعتر و عملکرد بهینه را فراهم می کند.

پورت USB برای اشتراک گذاری رسانه

AC19 اشتراک USB را فراهم می کند و از اشتراک حافظه پشتیبانی می کند. با اتصال AC19 به هارد دیسک شما می توانید یک سرور FTP محلی راه اندازی کنید، فیلم ها و عکس های HD را در هر زمان و هر مکان با خانواده خود آپلود کنید و به اشتراک بگذارید.

پشتیبانی از پروتکل IPv6

AC19 از IPv6 پشتیبانی می کند، بنابراین می تواند زمان انتقال داده را کاهش دهد ، تاخیر را به حداقل برساند و تجربه بازی بهتر و روان تری را ارائه دهد.

ویژگی های دیگر

  • انتقال حساب پهن باند بدون هیچ گونه پیکربندی
  • پشتیبانی از  +Beamforming
  • سیگنال های 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز
  • پشتیبانی از فیلتر کاربر
  • 5 پورت اترنت 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه (1 پورت WAN و 4 پورت LAN) اتصالات سریع و پایدار را به همه دستگاه های سیمی مورد علاقه شما، از جمله کنسول های بازی، تلویزیون های هوشمند و غیره ارائه می دهد.
  • 4 آنتن خارجی 6dBi : پوشش بی سیم گسترده تر (120 متر مربع یا 1300 فوت مربع) و اتصال پایدار را تضمین می کند.
  • امنیت بی سیم: WPA-PSK/WPA2-PSK، WPA/WPA2
  • پشتیبانی از شبکه مهمان و کنترل والدین : این روتر با قابلیت شبکه مهمان، با ایجاد یک شبکه مجزا برای دوستان و بازدیدکنندگان ،شبکه اصلی شما را ایمن نگه می دارد. همچنین شما می توانید محدودیت‌هایی را برای زمان دسترسی به اینترنت و محتویات دستگاه‌های فرزندانتان با کنترل‌های کامل والدین از طریق برنامه تنظیم کنید.
  • مدیریت از طریق برنامه: از برنامه Tenda برای راه اندازی آسان استفاده کنید و شبکه خانگی خود را به راحتی از خانه یا از راه دور برای تغییر پذیری بیشتر مدیریت کنید.
  • سازگار با IPv6
  • VPN: عبور IPsec، عبور PPTP، عبور L2TP، سرور PPTP، سرویس گیرنده PPTP، سرویس گیرنده L2TP
  • ابعاد:  238.9x 144.3 x 40.3 میلی متر

 

دیدگاهتان را بنویسید