بررسی تخصصی

بررسی تخصصی اکسس پوینت آی پی کام مدل Pro 6 lr

Pro-6-LR بر اساس فناوری جدید Wi-Fi 6 طراحی شده است.

در این اکسس پوینت پهنای باند 160 مگاهرتز و نرخ 5 گیگاهرتز به 2.4 گیگابیت بر ثانیه می رسد که سرعتی سه برابر بیشتر از اکسس پوینت های های معمولی Wi-Fi 5 و دو برابر بیشتر از اکسس پوینتWi-Fi 6 های معمولی است.

استفاده از فناوری های جدیدی مانند OFDMA، مالتی پلکس فضایی و MU-MIMO ظرفیت شبکه Pro-6-LR را تا 4 برابر افزایش می دهد.

طراحی پرقدرت RF به حفظ کیفیت سیگنال Wi-Fi حتی در مسافت طولانی کمک می کند، به طوری که مشتریان بی سیم و اکسس پوینت می توانند تحت حالت Wi-Fi 6 با عملکرد بالا کار کنند.

 

 

Pro-6-LR یک انتخاب عالی برای مکان هایی مانند اماکن تجاری و هتل ها برای استقرار شبکه های Wi-Fi با کارایی بالا است.

ProFi Controller مدیریت و نظارت بر کل سری ProFi را در زمان واقعی آسان می کند و خدمات ابری دسترسی از راه دور و ایمن را بدون محدودیت مکان دستگاه امکان پذیر می کند.

Wi-Fi  تا 3 گیگابیت بر ثانیه، 2.5 برابر نرخ بالاتر

هر دو باند رادیویی 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز از استاندارد جدید Wi-Fi 6 پشتیبانی می کنند و نرخ Wi-Fi همزمان تا 3 گیگابیت در ثانیه، یعنی 2.5 برابر آخرین نسل اکسس پوینت (AC1200) است.

ظرفیت بالاتر

پشتیبانی از OFDMA، SR و MU-MIMO، 802.11ax ظرفیت سیستم را در مقایسه با آخرین نسل 802.11ac بسیار بهبود می بخشد.

با فناوری TWT، این اکسس پوینت می‌تواند بیداری و خواب کاربران را به طور یکنواخت برنامه‌ریزی کند، درگیری‌های کاربران و بیدار شدن‌های غیرضروری را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

بنابراین برای موقعیت های جمعیتی با تراکم بالا که در آن تعداد زیادی کاربر مستقر هستند، مناسب است.

بیش از 20٪ پوشش Wi-Fi گسترده تر

با مکانیزم انتقال نماد OFDM و انتقال پهنای باند باریک 2 مگاهرتز، پروتکل 802.11ax به طور قابل توجهی نرخ تلفات بسته و تداخل نویز را کاهش می دهد و حساسیت دریافت کاربران را بهبود می بخشد.

علاوه بر این، Pro-6-LR از مدار تقویت کننده RF با مشخصات بالا استفاده می کند که پوشش Wi-Fi را تا حد زیادی افزایش می دهد.

 

قابلیت ضد تداخل قوی

پروتکل 802.11ax با پشتیبانی از BSS coloring، آستانه پویا CCA و کنترل توان، تداخل کانال را در موقعیت های شلوغ به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد و نرخ استفاده از منابع طیف را بهبود می‌بخشد و قابلیت ضد تداخل را در مقایسه با 802.11ac بهبود می‌بخشد.

پورت های اترنت گیگابیت، منبع تغذیه PoE

این دستگاه دارای 2 پورت اترنت گیگابیتی (10/100/1000 مگابیت بر ثانیه) است که یکی از آنها به عنوان توان ورودی عمل می کند. شبکه Wi-Fi محدود به پهنای باند پورت های اترنت نیست.

حداکثر توان مصرفی 15.74 وات است.

 

امنیت بالاتر

Wi-Fi 6 AP از پروتکل رمزگذاری Wi-Fi نسل جدید WPA3 پشتیبانی می کند.

تحت پروتکل رمزگذاری WPA3، حتی رمز عبور ساده را نمی توان رمزگشایی کرد.

این پروتکل امنیت شبکه های Wi-Fi را بسیار افزایش می دهد.

اکسس پوینت pro 6 lr

پروتکل رومینگ هوشمند

Pro-6-LR با پشتیبانی از فناوری رومینگ هوشمند مبتنی بر پروتکل 802.11kv، کاربران بی سیم را قادر می سازد تا به طور خودکار با سیگنال بهتر به اکسس پوینت متصل شوند و به طور موثر تجربه کاربر را افزایش دهند.

برد طولانی، رومینگ روان

IP-COM Pro-6-LR برد بسیار بهتری نسبت به دستگاه های رقیب دارد. دارای آنتن های همه جهته داخلی با بهره انرژی 4 دسی بل است و در برابر تداخلی که اغلب در باندهای 2.4 و 5 گیگاهرتز رخ می دهد بسیار مقاوم است.

همچنین با پشتیبانی از Beamforming برد را بهبود می دهد. همه این عناصر باعث می شوند که سیگنال به خوبی با موانع کنار بیاید و پایدار باشد.

این دستگاه از استانداردهای IEEE 802.11 k/v پشتیبانی می کند که از رومینگ یکپارچه داده ها اطمینان می دهد. اگر از بیش از یک اکسس پوینت در شبکه استفاده می کنید، در هنگام جابجایی بین آنها هیچ افتی در توان یا افزایش تأخیر را تجربه نخواهید کرد.

پشتیبانی از PoE استاندارد، نصب و استقرار آسان

اجزای کارآمد و طراحی سخت افزاری عالی این اکسس پوینت، منبع تغذیه استاندارد 802.3at را برای اکسس پوینت دو باند گیگابیتی 802.11ax تضمین می کند و نصب و استقرار دستگاه را ساده تر می کند.

اکسس پوینت pro 6 lr

سیستم پروفای

ProFi پلتفرمی است که امکان مدیریت متمرکز بسیاری از دستگاه ها را از یک پنل فراهم می کند. شما به راحتی می توانید دستگاه های جدید را به شبکه اضافه کنید، نرم افزار را به روز کنید و پیکربندی را تغییر دهید. شما همچنین به شبکه دسترسی زنده دارید. نه تنها اکسس پوینت ها با سیستم ProFi، بلکه سوئیچ های IP-COM انتخاب شده نیز سازگار هستند.

مدیریت متمرکز

ProFi Controller مدیریت و نظارت بر کل سری ProFi را در آسان می کند و خدمات ابری دسترسی از راه دور و ایمن را بدون محدودیت مکان دستگاه امکان پذیر می کند.

  • نرخ داده دو باند تا 3000 مگابیت بر ثانیه
  • حالت جدید رمزگذاری WPA3 از امنیت شبکه شما محافظت می کند.
  • باند 2.4 گیگاهرتز 2×2 MIMO با نرخ رادیویی 574 مگابیت بر ثانیه
  • باند 5 گیگاهرتز 2×2 MIMO با نرخ رادیویی 2402 مگابیت بر ثانیه
  • توان ورودی با 802.3at PoE

شما عزیزان می توانید برا خرید این محصول و یا محصولات دیگر شبکه با نازل ترین قیمت و کیفیت اصلی با فروشگاه ژوپیتل در  تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید