اخبار بازی

سونی تا چه مدت به پشتیبانی از PS4 ادامه خواهد داد؟

سونی تا چه مدت به پشتیبانی از PS4 ادامه خواهد داد؟

 

اگرچه PS5 به سرعت در حال گرفتن جایگاه ps4 می باشد ، اما هنوز عاشقان PS4 نگران نیستند. دومین کنسول پرفروش بازی در تمام دوران ها (بیش از 100 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شده) بلافاصله توسط سونی رها نخواهد شد. موفقیت این کنسول سونی را وادار به تصمیم برای ادامه کار کنسول نسل هشتم کرده است که یکی از سنگین ترین کنسول های تاریخ نیز محسوب می شود.

 

 

در ماه جولای 2020 ، سونی اعلام کرد که پس از انتشار Playstation 5 ، همچنان به پشتیبانی از PS4 ادامه می دهند ، اما آنها هیچ اطلاعاتی راجع به مدت زمان ادامه این پشتیبانی منتشر نکرده اند. اخیراً ، جیم رایان ، مدیرعامل Playstation ، جزئیات بیشتری درباره طول عمر آینده Playstation 4 را ارائه داده است. به گفته وی ، این کنسول برای 3-4 سال آینده پشتیبانی خواهد شد ، که مطمئنا بسیاری از دوستداران PS4 را که تا همین اواخر نگران بودند پس از افت قیمت PS5 به کلی رها شوند ، اطمینان دهد. با این حال ، یک جزئیات بسیار مرموز و کوچک نیز باعث کنجکاوی برخی طرفداران شده است.

 

 

اگر به خاطر داشته باشید ، Playstation 3 پس از عرضه PS4 به مدت 4 سال توسط Sony پشتیبانی می شد. این بدان معنی است که این استراتژی مشابه خواهد بود ، خصوصاً از آنجا که بحران اپیدمی کرونا بر روند تولید PS5 تأثیرگذار است. و بنابراین برای 3-4 سال آینده ، می توانیم امیدوار باشیم نسخه هایی از بازی های جدید را که برای PS5 منتشر می شود باری ps4 نیزانتشار یابند.

 

با خرید پلی استیشن 4 ، شما هم اکنون به برخی از بهترین بازی های کنسول هفت سال گذشته که فقط در کنسول سونی موجود است دسترسی پیدا می کنید. بیش از 400 بازی برای این کنسول در دسترس است – بنابراین برای چند ماه آینده ، شما ماجراجویی خوبی خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید