دسته‌بندی نشده

تنظیمات و راه اندازی مودم 4G یوتل مدل L443

یکی از مدل های مجهز به فناوری LTE ، مودم 4G یوتل مدل L443 است که اتصال سریع و ساده ای را به کاربران خود ارائه می دهد. L443 یکی از بهترین مودم ها برای مناطق روستایی و مکان هایی است که امکان دسترسی سریع به اینترنت را ندارند. در این بخش از فروشگاه ژوپیتل قصد داریم که نحوه انجام تنظیمات مودم 4G مدل L443 به شما آموزش دهیم.

پس از خرید مودم 4G یوتل مدل L443، نوبت به نصب و تنظیمات و راه اندازی آن میرسد. حالا برای نصب آن، ابتدا سیم کارت را درون مودم قرار دهید و سپس آداپتور برق را به مودم یوتل l443 وصل کنید.

در این حالت مودم شما به صورت خودکار شروع به فعالیت می کند و به جستجوی شبکه اینترنت برای اتصال می پردازد.

تنظیمات مودم 4G یوتل مدل L443

تنظیمات مودم 4G یوتل مدل L443

نکته مهمی که اینجا باید به شما بگوییم این است که زمانی که مودم شما روشن است و در حال کار کردن به هیچ عنوان سیم کارت را به درون دستگاه وارد یا از آن خارج نکنید زیرا این کار باعث آسیب زدن به مودم می شود.

در این لحظه شما می توانید به راحتی موبایل و کامپیوتر خود را به شبکه وای فای تنها با اتصال مودم 4G یوتل مدل L443 به شبکه متصل کنید. با این کار شما می توانید از اتصال خود برای انجام کارهای روزمره خود لذت ببرید.

در قسمت پشتی دستگاه رمز عبور (Wi-Fi KEY) و نام کاربری شبکه بی سیم (SSID) تعبیه شده که شما می توانید با وارد کردن آنها در تلفن همراه به وای فای سیم کارت خود متصل شوید. برای ایمن سازی نام کاربری و رمز شبکه خود از دسترسی غیر مجاز یعنی کاربران مزاحم حتماً تنظیمات آنها را در بخش مدیریت دستگاه خود تغییر دهید. با این کار دستگاه شما ایمن خواهد شد.

در اینجا به توضیح مرحله به مرحله نحوه کانفیگ و تنظیمات مودم یوتل مدل L443 برای شما می پردازیم:

 ابتدا برای کانفیگ دستگاه مودم 4G یوتل مدل L443 باید در نوار آدرس مرورگر خود آدرس IP 192.168.1.1 را وارد کنید و سپس دکمه Enter  را انتخاب کنید.

 

 

صفحه ای برای شما باز می شود که طبق تصویر زیر بر روی گزینه login باید کلیک کنید.

 

 

سپس صفحه جدیدی مربوط بهlogin  (لاگین) برای شما باز خواهد شد که از شما می خواهد نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. این مورد در تمام مودم ها و روترها برای نام کاربری و رمز عبور به صورت پیشفرض کلمه admin می باشد.

 

 

 در این مرحله شما وارد تنظیمات مودم سیم کارت خود شده اید. سپس بر روی صفحه Quick Settings در لیست منوها کلیک کنید.

 

 

در صفحه باز شده در این بخش از تنظیمات، کادر مربوط به SSID را انتخاب نموده و نام وای فای خود را تغییر دهید و دکمه Enable مربوط به SSID Broadcast را انتخاب کنید و سپس بعد از آن بر روی دکمه Next کلیک کنید.

 

 

در مرحله بعد باید از تنظیمات مودم سیم کارت خود، در کادر مربوط به بخش امنیتی، گزینه WPA/WPA2 را انتخاب کنید و برای تغییر رمز وای فای مودم utel l443 خود میتوانید در کادر Pass Phrase برای وای فای خود رمزی دلخواه وارد کنید و حتی می توانید رمزی متفاوت برای رمز وای فای سیم کارت خود انتخاب کنید و آن را تغییر دهید. در انتها بر روی دکمهNext  کلیک کنید.

 

 

در این مرحله از تنظیمات مودم utel l443 باید تمام مراحلی که انجام دادید رو چک کنید که درست اشتباه آن را اصلاح کرده و در صورت درستی تنظیمات بر روی گزینه Next کلیک کنید.

 

 

در این مرحله پنجره کوچکی باز می شود که از شما می خواهد که اتصال به وای فای سیم کارت خود را تایید کنید.

 

 

در مرحله بعد در منوی اصلی به تب Device Settings بروید و سپس گزینه Wireless Settings را انتخاب کنید.

 

در صفحه ای که برایتان باز می شود در منوی سمت چپ گزینه WIFI SWITCH را انتخاب کنید و سپس تیک مربوط به ENABLED را فعال کنید. بعد از آن بر روی دکمه APPLY یا اعمال کلیک کنید.

 

همچنین اگر مایل به دسترسی به امنیت بیشتری برای مودم 4G یوتل مدل L443 خود هستید می توانید بر روی گزینه Device Settings کلیک کنید و از منو سمت چپ گزینه WLAN Mac Fiter را انتخاب کنید. پس از آن در کادر ظاهر شده، مک آدرس مربوط به دستگاه هایی که میخواهید به مودم متصل کنید را وارد کنید. سپس بر روی دکمه Apply یا اعمال کلیک کنید.

 

 

حالا تمام تنظیمات مورد نظر برای تنظیم و کانفیگ مودم 4G یوتل مدل L443 را انجام دادید. بنابراین شما می توانید از صفحه مربوط به تنظیمات مودم خارج شوید و به اینترنت متصل شوید و از سرعت بی نظیر اینترنت خود لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید