بررسی تخصصی

بررسی تخصصی Tenda 4G06c

سلام به تمامی عزیزان . با معرفی و بررسی تخصصی یک مودم با کیفیت از  شرکت خوب تندا (Tenda) در خدمت شما هستیم.

Tenda 4G06c یک روتر  4G VoLTE بی‌سیم است که از LTE و دسترسی آپلینک اترنت پرسرعت ادغام می‌شود که دسترسی به داده‌ها و خدمات صوتی تغییر‌پذیر و متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پوشش سیگنال پیشرفته LTE به شما امکان می دهد بدون کابل و فیبر به اینترنت دسترسی پیدا کنید و برای مناطق دور افتاده مانند مناطق روستایی و حومه شهر، املاک موقت و خانه های تعطیلات گزینه ایده آلی است و به دستگاه ها امکان دسترسی به اینترنت را در هر زمان و مکان کاربر می دهد. شبکه IP Multimedia Subsystem (IMS) نیز برای برقراری و دریافت تماس های صوتی ایده آل است.

Tenda 4G06c حداکثر سرعت 150 مگابیت در ثانیه را ارائه می دهد که به شما این امکان را می دهد که بدون وقفه از فیلم های HD ، دانلود سریع فایل ها و چت های ویدیویی روان لذت ببرید و پردازنده قدرتمند 880 مگاهرتز و 28 نانومتر امکان اتصال حداکثر 32 دستگاه را به شبکه فراهم می کند.

امکانات و ویژگی ها

  • دسترسی پهن باند رایگان در هر کجا که هستید
  • پهنای باند سریع 4G تا 150 مگابیت بر ثانیه
  • شبکهIP Multimedia Subsystem IP (IMS)
  • باند 2.4 گیگاهرتز
  • پردازنده قدرتمند 880 مگاهرتز و 28 نانومتری
  • به راحتی به صورت خودکار به شبکه 3G یا 4G سوئیچ کنید
  • فقط با سیم کارت مینی فوراً به شبکه تلفن همراه دسترسی پیدا کنید
  • خودکار APN
  • شماره گیری خودکار
  • رومینگ
  • پیامک (ارسال/دریافت/حذف)

*برای مشاهده مشخصات تکمیلی دستگاه اینجا کلیک کنید.

طراحی

این مودم روتر محبوب با ابعاد جمع و جور ، به راحتی بر روی میز قرار می‌گیرد.

علاوه بر این، از سیگنال Wi-Fi قوی و گسترده‌ای بهره‌مند است که حتی از پشت دیوارهای متعدد نیز اینترنت پرسرعت را ارائه می‌دهد.

سرعت وای‌فای در این مودم سیم‌کارتی ثابت در باند فرکانسی 2.4گیگاهرتز 300 مگابیت برثانیه می‌باشد و با اتصال دستگاه‌های بیشتر ، شاهد کاهش سرعت اینترنت نخواهید شد.

دسترسی به شبکه‌ های تلفن همراه

اگر می‌خواهید از شبکه‌های تلفن همراه برای اتصال به اینترنت استفاده کنید، این مودم روتر با اتصال مینی سیم‌کارت قادر است به سرعت دسترسی به شبکه‌های تلفن همراه را فراهم کند.

سرعت عملکرد فوق العاده با برخورداری از آنتن های قدرتمند

این مودم رومیزی 4G از دو آنتن خارجی و جداشدنی بهره‌مند است که شبکه‌های 3G،2Gو 4G را ارائه می‌دهد. از مزیت‌های این مودم میتوان به وجود 2 آنتن وایفای داخلی نیز اشاره کرد که به طور کلی این آنتن‌ها سرعت دانلود تا 150 مگابیت برثانیه و سرعت آپلود تا 50 مگابیت برثانیه را ارائه می‌دهد.

دسترسی پهن باند بدون کابل، در هر کجا که سیگنال 4G وجود دارد

4G06c امکان دسترسی به اینترنت را بر اساس سیگنال 4G LTE موجود در منطقه، بدون نیاز به کابل یا فیبر نوری فراهم می کند. این نشان دهنده راه حل ایده آل در مناطق دورافتاده، حومه یا روستایی، برای محل کار یا فروش موقت و خانه های تعطیلات است و دسترسی به اینترنت را در هر جایی که کاربر در منطقه ای تحت پوشش سیگنال GSM قرار دارد، ارائه می دهد.

خدمات صوتی با کیفیت بالا

روتر 4G06c که بر اساس ساختارIP Multimedia Subsystem  IP (IMS) ، با پروفایل‌های خاص برای کنترل و سطوح رسانه‌ای ساخته شده است تا خدمات صوتی با کیفیت را از طریق باند بی سیم LTE ارائه دهد.

قابلیت اشتراک گذاری Wi-Fi تا 32 دستگاه

اگر می‌خواهید دستگاه‌های زیادی را به این مودم متصل کنید، اصلا نگران نباشید. زیرا این مودم به لطف پردازنده قدرتمند 880 مگاهرتزی، ساخته شده با فناوری 28 نانومتر، قدرت پردازشی را تضمین می کند که امکان اشتراک گذاری قابل اعتماد Wi-Fi را برای حداکثر 32 دستگاه فراهم می کند.

  • روتر سیم کارت: 4G اشتراک گذاری شبکه 4G LTE با حداکثر 32 دستگاه و سرعت دانلود تا 150 مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود تا 50 مگابیت در ثانیه
  • سیگنال بی سیم پایدار و سریع – به لطف آنتن با بهره بالا در باند 2.4 گیگاهرتز برای پوشش بیشتر. Wi-Fi فناوری Beamforming + فاز و دامنه امواج رادیویی را تعدیل می‌کند، به طوری که آنها را به سمت مناطقی که دستگاه‌ها در آن قرار دارند، جهت‌گیری می‌کند.
  • روتر 4G MOBILE WI-FI با سرویس صوتی – بر اساس شبکه (IMS) ، با کنترل های پروفایل خاص و رسانه های خدمات صوتی در سرویس بی سیم پهن باند LTE
  • آسان برای استفاده ، دارای پیکربندی ساده و شهودی بدون نیاز به تنظیمات پیچیده. دستگاه با سیم کارت بیش از 135 کشور سازگار است ،بنابراین کافی است به سادگی یک سیم کارت انتخاب شده را وارد کنید تا Tenda 4G06 وای فای سریعی را در اتاق نشیمن، اتاق خواب یا حتی در دفتر شما ارائه دهد و شما از اتصال اینترنت تلفن همراه استفاده کنید..
  • روتر 4G با پورت LAN/WAN: تغییر پذیری عالی در استفاده، باعث می شود شما بتوانید نوع اتصال مورد نظر خود را انتخاب کنید.

شما می توانید آموزش تنظیم این روتر را در اینجا ببینید.

متشکریم از همراهی شما .امیدواریم شما عزیزان از این توضیحات استفاده کنید و لذت ببرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید