معرفی

معرفی برند Dobe

برند Dobe

Dobe یکی از برندهای معروف و پرفروش در زمینه لوازم جانبی کنسول های بازی ویدیویی است. محصولات این برند دارای کیفیت قابل قبول و قیمت مناسب می باشند.

خوشبختانه در بازار کشور ما نیز محصولات این برند به راحتی در دسترس و قابل خرید می باشد.

معرفی شرکت

شرکت Shenzhen yuyuanxin Electronic Technology Co در سال 1999 در شنزن چین تاسیس شد ، برند Dobe متعلق به این شرکت می باشد.

این شرکت یک تولید کننده مدرن است که در زمینه تولید و فروش لوازم جانبی ماشین بازی تخصص دارد. در حال حاضر ، دارای بیش از 1000 نوع محصول می باشد. این شرکت در زمینه محصولات لوازم جانبی جانبی بازی های ویدیویی حرفه ای در چین فعال و در حال پیشرفت می باشد. دفتر مرکزی آن در ساختمان 11 ، منطقه صنعتی Guihua ، جامعه Guihua ، شهر Guanlan ، منطقه جدید Longhua ، شنژن واقع شده است.

 

فناوری و توسعه

شرکت Shenzhen yuyuanxin Electronic شامل واحدهای تحقیقات بازار ، تحقیق و توسعه محصول ، طراحی ، تولید و فروش ،  محصولات لوازم جانبی مختص کنسول های بازی ویدیویی معروف بازار (مانند سوئیچ نینتندو ، سری PS4  و PS5 سونی ،  سری Xbox One و Xbox series S | X مایکروسافت و غیره) می باشد.

محصولات اصلی  برند Dobe عبارتند از: دسته ، شارژ صندلی ، اسلحه سبک ، فرمان ، کنترل از راه دور ، کارت حافظه ، مبدل ، سیم ، کیسه ذخیره سازی ، شارژر ، بسته باتری و غیره.

تیم و قدرت

از زمان تاسیس ، این شرکت همیشه به اصل تحقیق و توسعه مستقل عمل کرده است. بیش از 80٪ پرسنل مدیریت دارای مدرک دانشگاهی یا بالاتر هستند. بیش از 30 تیم تحقیق و توسعه و صدها حق ثبت اختراع وجود دارد. این دارای خطوط تولید استاندارد مدرن ، انبارهای بزرگ بزرگ و مجهز ، تیم های فروش حرفه ای ، برند جهانی مستقل ثبت شده Dobe و بسیاری از تامین کنندگان ، توزیع کنندگان و مشتریان مشهور در داخل و خارج از کشور است.محصولات به اروپا ، آمریکا ، ژاپن و کره جنوبی ، آسیای جنوب شرقی ، استرالیا و خاورمیانه و سایر بازارهای جهانی صادر می شوند و مشتریان از کیفیت کالاهای این برند راضی هستند.

چشم انداز مدیریت

به منظور پاسخگویی به نیازهای متنوع بازار و تامین کالای با کیفیت بالا و کارایی مشتریان ، شرکت به طور مداوم سیستم مدیریت خود را بهینه و بهبود بخشیده است ، سیستم مدیریت کیفیت ISO را دنبال می کند ، گواهینامه سیستم ISO9001: 2008 SGS عمومی شرکت استاندارد ، مدیریت 6S و … از جمله نقاط مثبت این شرکت می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید