بررسی تخصصی

بررسی تخصصی مودم D-link مدل DSL-124

سلام به تمامی عزیزان و همراهان فوشگاه ژوپیتل . با بررسی تخصصی یک مودم کاربردی از شرکت D-link در خدمتتون هستیم.

مودم روتر دو بانده با دو آنتن خارجی

DSL-124 یک روتر مودم تک باند است. مودم های تک باند از فرکانس های 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می کنند. این روترها نسبت به روترهای دو بانده قیمت مناسب تری دارند و برای کاربران خانگی و محیط های کوچک مناسب هستند .

DSL-124 دارای دو آنتن خارجی است. چه آنتن ها خارجی باشند و چه داخلی، آنتن های موجود در روتر مودم اتصال WiFi را فراهم می کنند. آنتن های بیشتر باعث می شود سرعت بالاتری را تجربه کنیم. همچنین با تعداد آنتن های بیشتر، مناطق بیشتری تحت پوشش وای فای قرار می گیرند. روتر مودم دارای دو آنتن خارجی برای پاسخگویی به نیازهای کاربران خانگی است.

پشتیبانی از استانداردهای 802.11n و 802.11b و 802.11g

DSL-124 از استاندارد 802.11n پشتیبانی می کند. سرعت ارائه شده توسط استاندارد 802.11nبسیار بالاتر از آن چیزی است که می توان با  802.11g به دست آورد تا شش برابر سریعتر (برای استفاده از آن، دستگاه‌های دارای رابط بی‌سیم N را متصل کنید و از اینترنت پرسرعت در سراسر خانه یا محل کار خود لذت ببرید. با پیکربندی یک آنتن خارجی، دستگاه های بی سیم شما می توانند از پوشش بی سیم گسترده بهره مند شوند.

البته این مودم روتر از استانداردهای  802.11b و 802.11g نیز پشتیبانی می کند. به این ترتیب تمامی دستگاه های موجود شما چه قدیمی و چه جدید به راحتی و به سرعت به شبکه متصل می شوند و در عین حال کارایی آنها را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد.

دارای 4 پورت اترنت

DSL-124 دارای چهار پورت اترنت برای اتصال رایانه های شخصی و سایر دستگاه ها است که DSL-124 را به انتخابی منطقی برای کاربرانی تبدیل می کند که خواهان یک روتر وای فای همه کاره و پرسرعت هستند. درگاه های اترنت زمانی استفاده می شوند که کاربر نیاز به اتصال به مودم روتر از طریق کابل داشته باشد.

اتصال کابلی سرعت بالاتری را به شما ارائه می دهد و معمولاً برای گیمرها یا کسانی که به اتصال پرسرعت نیاز دارند استفاده می شود. با استفاده از این مودم روتر می توانید به طور همزمان چهار کامپیوتر را از طریق کابل متصل کنید.

ویژگی های امنیتی پیشرفته

DSL-124 از ویژگی های امنیتی پیشرفته پشتیبانی می کند. این ویژگی های امنیتی شبکه شما را از دسترسی غیرمجاز یا نفوذ هکرها محافظت می کند. SPI قابلیتی است که اتصالات فعال را کنترل می کند و بررسی می کند که آیا بسته های داده ورودی با آن اتصالات مطابقت دارند یا خیر. سپس تشخیص می دهد که آیا دسترسی به فایروال را مجاز یا رد کند.

این روتر مودم از دسترسی محافظت شده (WPA/WPA2) برای امنیت داده ها و رمزگذاری پشتیبانی می کند.  WPA و WPA2 پروتکل های امنیتی WiFi هستند که اتصالات بی سیم را ایمن می کنند. آنها داده های شما را خصوصی نگه می دارند و از ارتباطات شما محافظت می کنند. به این ترتیب شبکه شما از دسترسی هکرها محافظت می کند . WPA2بهترین انتخاب است، حتی اگر قدرت پردازش بیشتری برای محافظت از شبکه شما نیاز باشد.

ویژگی های برتر:

  • 4 درگاه فست اترنت
  • کیفیت خدمات (QoS)
  • MDI/MDIXخودکار
  • فایروال NAT داخلی با SPI و NAT

کیفیت خدمات برای اتصال روان

کیفیت خدمات (QoS) برای استفاده از حداکثر ظرفیت و سرعت موجود، دستگاه‌ها، سرویس‌ها یا برنامه‌های خاصی را در شبکه اولویت‌بندی می‌کند. برای کیفیت خدمات، DSL-124 از صف اولویت بندی پشتیبانی می کند. به این ترتیب، کاربران خانگی و اداری بدون نگرانی از تراکم ترافیک، مزایای اتصال سریع و روان به شبکه را تجربه خواهند کرد.

روتر Wireless N300 ADSL2+ با پشتیبانی از سرعت دانلود تا 24 مگابیت در ثانیه، حفاظت از فایروال، کیفیت خدمات (QoS)،  LANبی سیم  802.11n و چهار پورت سوئیچ اترنت، تمام عملکردهایی را که کاربر به آن نیاز دارد، ارائه می کند. یک لینک امن و پرسرعت به اینترنت ایجاد کنید.

تنظیمات دستگاه

برای وارد شدن به تنظیمات مودم روتر، یک سر کابل LAN را به یکی از درگاه های زرد رنگ پشت وصل کنید، سپس سر دیگر آن را به کامپیوتر یا لپ تاپ بزنید. پس از اتصال به دستگاه، مرورگر اینترنت خود را باز کنید و آدرس http://192.168.1.1/ را در نوار آدرس تایپ کنید، سپس روی Search/enter کلیک کنید. اگر روتر را قبلاً پیکربندی کرده باشید، پنجره ای باز می شود که نام کاربری و رمز عبور را می خواهد. معمولاً نام کاربری و رمز عبور پیش فرض admin است.

 

دیدگاهتان را بنویسید