بررسی تخصصی

بررسی تخصصی مودم روتر VDSL/ADSL تی پی لینک مدل Archer VR300

 مودم روتر Archer VR300 یک دستگاه دو منظوره است که هم به عنوان مودم DSL و هم به عنوان یک روتر بی سیم عمل می کند و در نتیجه دو عملکرد را در یک دستگاه ادغام می کند. پورت DSL یکپارچه علاوه بر پشتیبانی از تمامی اتصالات DSL معمولی، از VDSL2، ADSL2+ و ADSL2 و همچنین ADSL نیز پشتیبانی می کند.

Archer VR300  با قابلیت‌های Wi-Fi دو بانده خود، با ارائه نرخ‌های Wi-Fi دو باند ترکیبی تا 1200 مگابیت بر ثانیه، از حداکثر قابلیت‌های خود به عنوان یک روتر مودم DSL قوی استفاده می‌کند. بنابراین امروز ما بررسی تخصصی مودم روتر VDSL/ADSL تی پی لینک مدل Archer VR300 در خدمت شما عزیزان هستیم.

 

بررسی تخصصی مودم روتر VDSL/ADSL تی پی لینک مدل Archer VR300

بررسی تخصصی مودم روتر VDSL/ADSL تی پی لینک مدل Archer VR300

 

Wi-Fi خود را ارتقا دهید و از امکانات بی سیم لذت ببرید

Archer VR300 به عنوان یک روتر مودم قدرتمند DSL، با ارائه سرعت وای فای دو باند ترکیبی تا 1200 مگابیت در ثانیه، از توانایی های Wi-Fi خود به طور کامل استفاده می کند.

300 مگابیت بر ثانیه در 2.4 گیگاهرتز برای گشت و گذار در اینترنت و ارسال ایمیل روزانه عالی است، در حالی که 867 مگابیت در ثانیه در 5 گیگاهرتز پخش و بازی HD بدون تاخیر را فراهم می کند.

پهن باند VDSL فوق سریع

Archer VR300  مجهز به به روزترین فناوری VDSL2 است که به دستگاه امکان می دهد نرخ پهنای باند VDSL تا 100 مگابیت در ثانیه، یعنی تقریباً پنج برابر سریعتر از ADSL2+ ارائه دهد.

پوشش وای فای در سرتاسر خانه شما

روتر مودم TP-Link Archer VR300  با توجه به نیازهای شبکه خانگی شما طراحی شده است. 4 عدد آنتن خارجی سیگنال های WiFi را در سراسر خانه شما تقویت می کنند پوشش وای فای قوی تری را برای شما فراهم می کند.

حتی در فواصل دورتر، با چهار آنتن خارجی و فناوری اتصال پیشرفته، می توانید سرعت چشمگیری را حفظ کنید.

طوری که شما در هر قسمت از خانه یا محل کار بزرگ خود، می توانید از پوشش بی سیم و قابلیت اطمینان باورنکردنی برخوردار شوید.

فناوری Beamforming دستگاه‌ها را شناسایی می‌کند و قدرت سیگنال بی‌سیم را به سمت آن‌ها متمرکز می‌کند، به‌ویژه برای کسانی که قبلاً در مناطقی که دسترسی به آن‌ها سخت بود.

*برای شناخت بیشتر فناوری Beamforming ، کلیک کنید.

 

 

برای راحتی شما، یک پورت RJ11 نیز وجود دارد که به شما امکان می دهد تلفن خود را متصل کنید. در نهایت، دکمه WPS راه اندازی یک اتصال بی سیم امن را آسان می کند.

روتر مودم TP-Link Archer VR300  یک انتخاب عالی برای هر کسی است که به یک روتر قابل اعتماد و مقرون به صرفه نیاز دارد. این روتر به کنترل‌های والدین برای کمک به مدیریت دسترسی مسئولانه به اینترنت برای فرزندان شما، یک شبکه مهمان برای ارائه دسترسی جداگانه به مهمانان در حین ایمن‌سازی شبکه خانگی و امنیت فایروال برای پشتیبانی از DoS، فایروال SPI، آدرس‌دهی IP/فیلتر دامنه، اتصال آدرس MAC مجهز است.

علاوه بر این، روتر مودم TP-Link Archer VR300 AC1200 با IPv6 سازگار است و یک رابط چند زبانه برای پیکربندی بدون دردسر به شش زبان (انگلیسی/آلمانی/ایتالیایی/ترکی/روسی/پرتغالی) ارائه می‌کند.

کنترل از راه دور

با TP-Link Tether App و DDNS، می توانید شبکه خانگی خود را در هر کجا که هستید کنترل کنید.

گشت و گذار ایمن و مناسب برای خانواده

کنترل‌های والدین زمان و نحوه دسترسی دستگاه‌های متصل به اینترنت را مدیریت می‌کنند. شبکه مهمان شبکه اصلی شما را ایمن نگه می دارد و در عین حال یک شبکه مجزا برای مهمانان و بازدیدکنندگان ایجاد می کند.

حفاظت در برابر صاعقه 6 کیلو ولت

محافظ رعد و برق 6KV سپرهایی را در برابر آسیب های الکتریکی ناشی از رعد و برق ایجاد می کند تا بتوانید حتی در هوای بد از اتصال خود لذت ببرید.

راه اندازی و مدیریت آسان

راه اندازی Archer VR300 به دلیل رابط وب کاربر پسند و نرم افزار غیر پیچیده Tether تنها چند دقیقه طول می کشد.

تنظیمات شبکه مانند کنترل‌های والدین و کنترل دسترسی را از هر دستگاه Android یا iOS، حتی تلفن هوشمند، مدیریت کنید. اپلیکیشن Tether همچنین به‌روزرسانی‌های خودکار سخت‌افزار را ارائه می‌دهد .

این کار تضمین می‌کند که شبکه شما دائماً در اوج عملکرد و امنیت کار می کند.

برای مشاهده مشخصات تکمیلی Archer VR300 کلیک کنید.

 

ویژگی های برجسته:

  • کنترل‌های والدین: دسترسی به اینترنت را برای فرزندان خود مدیریت کنید.

  • Guest Network: دسترسی جداگانه ای را برای مهمانان در حین ایمن سازی شبکه خانگی فراهم می کند.

  • امنیت فایروال: پشتیبانی از DoS، فایروال SPI، آدرس IP/فیلتر دامنه، اتصال آدرس IP/MAC

  • IPTV IGMP Proxy/Snooping

  • IPv6: سازگار با IPv6 (پروتکل اینترنت نسخه 6)

  • رابط چند زبانه: پیکربندی بدون دردسر را به شش زبان (انگلیسی/آلمانی/ایتالیایی/ترکی/روسی/پرتغالی) ارائه می‌کند.

 

 

شما عزیزان می توانید این محصول و دیگر محصولات شبکه را با نازل ترین قیمت و کیفیت اصلی در مجموعه ژوپیتل مشاهده و خریداری کنید .

همچنین شما می توانید برای مشاوره و خرید محصول به کارشناسان ما در واتس اپ مراجعه نمایید یا با شماره های مذکور در سایت در تماس  باشید . علاوه بر این، امکان ثبت سفارش سریع از طریق سایت نیز  برای شما فراهم شده است.

ممنون از همراهی شما . امیدواریم از این مطالب لذت برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید