معرفی

آشنایی با مودم های سیم کارتی ثابت تا 2 میلیون تومان

بهترین مودم سیم کارتی

راهنمای خرید مودم های سیم کارتی ثابت تا قیمت 2 میلیون تومان

بهترین مدل مودم های سیم کارتی ثابت، خرید مودم سیم کارتی ثابت با قیمت مناسب، راهنمای خرید مودم سیم کارتی، انواع مودم های سیم کارتی! این‌ها عبارت‌هایی هستن که ممکنه شما برای پیدا کردن یه مودم سیم کارتی خوب و با کیفیت و البته مناسب با هزینه‌‌ی مد نظرتون جستجو کنید. خب طبیعیه که بخواین مطمئن‌ترین و بهترینشو انتخاب کنید تا خیالتون برای یه اتصال پرسرعت و بی‌دردسر راحت باشه.

خبر خوب اینه که ما قراره تو این مقاله از سایت ژوپیتل با یه سری اطلاعات ساده اما قابل توجه و معرفی چندتا از مودم‌ های سیم کارتی ثابت (TD-LTE) که می‌تونین با اطمینان روشون حساب کنین، بهتون کمک کنیم تا متناسب با نیازی که دارید بهترین مدل‌رو تهیه کنید. البته برای این معرفی، ما مود‌های سیم کارتی ثابت‌رو تا رنج 2 میلیون تومان در نظر گرفتیم.

انواع مودم های سیم کارتی

عرضم به خدمتتون، حالا که اومدید سراغ مودم‌ های سیم کارتی یا سیم کارت خور، بهتره بدونید که در کل به 3 دسته تقسیم میشن:

  1. مودم های همراه یا جیبی:
    به خاطر باتری داخلی، ابعاد و وزن کمی که دارن، می‌تونید همه جا همراه خودتون داشته باشید. اگه از اون دسته افرادی هستین که صبح تا شب، تو هر جا و مکانی به اینترنت پرسرعت احتیاج دارین! انتخاب مناسبیه. البته بستگی به توان باتری مودم هم داره که چقدر بتونه شمارو همراهی کنه.
  2. مودم های سیم کارتی ثابت:
    که موضوع مورد بحث ما هم هست، برای تامین انرژی مستقیما به برق شهری متصل میشن. بنابراین شما نگرانی برای تموم شدن شارژ باتری ندارین. پس قابل‌حمل هم نیستن و باید تو یه نقطه ثابت قرار بگیرن. خیلی از کاربرای رایانه‌های شخصی و لپ تاپ از این مدل استفاده می‌کنن. چون با داشتن آنتن‌های پرقدرت، سرعت دانلود و اپلود بیشتری هم نسبت به مدل جیبی ارائه میدن.
  3. مودم های سیم کارتی دانگلی:
    قدیمی‌تر از دو مدل دیگه‌ان و برای اتصال به اینترنت، باید به پورت USB دستگاه شما متصل بشن.

Types of SIM card modems

خب بهتره بریم سر اصل مطلب! یعنی مودم های سیم کارتی ثابت که با عنوان TD-LTE شناخته میشن. ادامه‌ی مطلبو اصلا از دست ندید.

مودم های سیم کارتی ثابت ( TD-LTE )

این مدل از مودم‌ها که به مودم‌های رومیزی هم معروفن، نسبت به مدل‌های دیگه‌ی سیم کارتی پهنای باند بالاتری دارن. در نتیجه سرعت بهتری‌رو هم ارائه میدن و تعداد افرادی که می‌تونن به طور همزمان ازش استفاده کنن و به اینترنت متصل شن، بیشتره.

برای اینکه این مودم‌ها آنتن‌دهی و سرعت خیلی خوبی داشته باشن، باید بتونین محل قرارگیری مناسبی رو براشون فراهم کنین. بنابراین چه توی خونه، چه شرکت یا هر محل کاری، جای خوب باید برای مودم سیم کارتی ثابت شما باشه!

  • فقط یه نکته: دقت کنید که حین خرید مودم سیم کارتی ثابت، انتخاب بهتر اینه که مدل ” آنلاک یا قفل نشده ” تهیه کنید. چرا؟
    چون مدل آنلاک این امکانو براتون فراهم می‌کنه که بتونین سیم‌کارت‌های اپراتورهای مختلف رو داخل مودمتون قرار بدین و به راحتی به اینترنت متصل بشین.
    اما اگه شما مودم مختص به یک اپراتور رو بخرین، فقط می‌تونین سیم‌کارت مخصوص همون اپراتور رو در مودم جایگذاری کنین و از اینترنت اون اپراتور استفاده کنین.

معرفی چند نمونه از بهترین مودم های سیم کارتی ثابت تا 2 میلیون تومان

خب تا اینجای کار تونستیم باهم اطلاعات خوب و قابل‌توجهی‌رو برای شناخت بهتر مودم‌های سیم‌کارتی، به دست بیاریم. حالا بفرمایید بریم تا بهتون چند مورد از بهترین‌ های این مدل از مودم‌ هارو معرفی کنم؛ به هر حال خرید یه مودم سیم کارتی ثابت با قیمت مورد نظر شما(که البته ما تو این معرفی هزینه‌رو تا 2 میلیون تومان در نظر گرفتیم) و کیفیت و عملکرد عالی هم به صرفه‌جویی در زمان، هم هزینه و هم اعصاب شما کمک می‌کنه D: پس از این طرف لطفا

1- مودم روتر بی سیم 4G LTE دی لینک مدل DWR-M920:

مودم بی‌سیم دی لینک مدل DWR-M920 با 4 آنتن خارجی که قابلیت جدا شدن هم دارن، از شبکه‌های 2G/3G ،4G و TD-LTE پشتیبانی می‌کنه. شرکت D-Link یه شیار برای قرار دادن سیمکارت در طراحی این مودم در نظر گرفته تا به راحتی بتونید از اتصال بی‌سیم و اینترنت پر سرعت سیم‌کارت های اپراتورهای مختلف بهره‌مند بشین.

در ضمن این مودم به 4 درگاه LAN هم مجهز شده تا علاوه بر اتصال بی‌سیم، از اون برای اتصال باسیم دستگاه‌ها به شبکه هم استفاده کنید.
مودم سیم کارتی D-Link DWR-M920 با حداکثر سرعت دانلود 150Mbps و سرعت آپلود 50Mbps، قیمتی زیر 2 میلیون تومان داره و از مودم‌های پرفروش و حرفه‌ای شرکت D-Link محسوب میشه. یه نکته مثبت دیگه اینکه به خاطر پشتیبانی از فایروال‌های SPI و NAT از امنیت بالایی در سطح اینترنت برخورداره و را‌ه‌اندازیش هم آسونه.

مودم D-Link DWR-M920 یکی از بهترین مودم سیم کارتی ثابت

2- مودم روتر بی سیم 4G LTE دی لینک مدل DWR-M921:

تنها تفاوتی که مودم D-Link DWR-M921 با مدل قبلی داره، وجود درگاه USB هست. حالا وجود این درگاه به چه دردی می‌خوره؟ چند موردشو میگم براتون:
    » به اشتراک گذاشتن یک پرینتر بین دستگاه‌های شبکه
    » به اشتراک گذاشتن فایل‌های مختلف در شبکه
    » استفاده از دانگل‌های 3G / 4G
    » استفاده از ویژگی Download master: یعنی وقتی عجله دارید اما می‌خواید فایلی‌رو دانلود کنید، فلش یا هاردتونو به مودم متصل می‌کنید و دانلود مستقیما روی اون‌ها انجام میشه. با خیال راحت هم می‌تونید سیستمتونو خاموش کنید و به کارتون برسید.

مودم D-Link DWR-M921

3- مودم روتر 4G/3G تی پی لینک مدل TL-MR100

مودم TP-Link TL-MR100 با دو آنتن خارجی از نوع 4G LTE از جمله مودم‌ های سیم کارتی ثابت شرکت TP-Link هست که قیمت به صرفه‌ای داره و سرعت وای فای تا 300 مگابایت بر ثانیه رو ارائه میده. این مدل از اینترنت 4G بهره می‌بره و تا 32 دستگاه هم می‌تونن به طور همزمان بهش متصل شن.

مودم تی پی لینک مدل MR100 هم قابلیت استفاده از همه اپراتورهارو برای شما فراهم می‌کنه و یه شیار برای قرارگیری سیم‌کارت در پشت اون تعبیه شده. سرعت دانلود در این مدل مودم سیم کارتی، 150 مگابایت بر ثانیه هست.

مودم TP-Link TL-MR100 از انواع مودم های سیم کارتی ثابت شرکت تی پی لینک

4- مودم روتر 4G تی پی لینک مدل Archer MR200

مودم Archer MR200 یکی از بهترین مودم های سیم کارتی ثابت شرکت TP-Link هست. این مودم با دو آنتن خارجی قدرتمند  که برد و پوشش‌دهی بالایی دارن، از شبکه‌های 3G ،4G ،TD-LTE پشتیبانی می‌کنه. امکان ایجاد شبکه WIFI در دو پهنای باند به صورت همزمان، با حداکثر سرعت تا 300 مگابیت بر ثانیه در باند 2.4 گیگاهرتز و 433 مگابیت بر ثانیه در باند 5 گیگاهرتز، از ویژگی‌های عالی این مودم محسوب میشه.

با مودم سیم‌کارتی تی پی لینک مدل MR200 می‌تونین اینترنت بی‌سیم‌رو با حداکثر 64 دستگاه مثل لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه و … به اشتراک بذارین. در ضمن این مدل هم امکان اتصال به اینترنت رو به صورت باسیم از طریق درگاه‌های LAN فراهم می‌کنه. از نقاط قوت دیگه‌ی این محصول میشه به قابلیت ارسال و دریافت SMS اشاره کرد.

مودم Archer MR200 یکی از بهترین مودم های سیم کارتی ثابت TP-LINK

5- مودم روتر ثابت 4G تی پی لینک مدل TL-MR6400

مودم TP-Link TL-MR6400 از مودم های سیم کارتی با کیفیت شرکت TP-Link که اینترنت 4G LTE رو در اختیارتون قرار میده. درواقع، مدل ساده‌تر مودم Archer MR200 محسوب میشه. با 2 آنتن داخلی Wi-Fi و 2  آنتن خارجی 4G LTE در فرکانس 2.4 گیگاهرتز، سرعت وای فای تا 300 مگابیت بر ثانیهرو برای انتقال داده، ارائه میده.

مودم تی پی لینک MR6400 با شیار سیم‌کارتی که داره توسط اپراتورهای مختلف در سراسر جهان پشتیبانی میشه و قابلیت ارسال و دریافت SMS رو هم براتون فراهم می‌کنه. این مودم هم با درگاه‌های LAN، علاوه بر اتصال بی‌سیم، به شما اجازه اتصال کابلی یا سیمی‌رو میده.

مودم TP-Link TL-MR6400 از مودم های سیم کارتی ثابت و با کیفیت تا قیمت 2 میلیون تومان

6- مودم روتر 4G هوآوی مدل B311-221

مودم بی‌سیم Huawei B311-221 با پشتیبانی از شبکه‌های 3G ،4G و TDD-LTE، حداکثر سرعت دانلود تا 150 مگابیت بر ثانیه و آپلود تا 50 مگابیت بر ثانیه رو برای رفع نیازهای روزانه شما در اختیارتون می‌ذاره. از طریق محفظه‌ای که در پشت مودم وجود داره، می‌تونین بدون محدودیت اپراتور، سیم‌کارت مد نظرتون‌رو در مودم قرار بدین و به اینترنت پرسرعت متصل بشین؛ ضمن اینکه قابلیت به اشتراک گذاری اینترنت بین 32 دستگاه‌ مختلف‌رو هم برای شما فراهم می‌کنه.

شرکت Huawei یه درگاه شبکه LAN/WAN هم در این مودم تعبیه کرده تا بتونین اینترنت سیم‌کارت‌رو به صورت سیمی هم به دستگاه‌های دیگه منتقل کنین. کیفیت آنتن‌دهی خیلی خوب و همچنین قابلیت ارسال و دریافت پیامک از ویژگی‌های دیگه‌ی این مودم سیم کارتی ثابت هست که قیمتش هم زیر 2 میلیون تومانه.

مودم سیم کارتی ثابت Huawei B311-221 با آنتن دهی بسیار مناسب و پشتیبانی از شبکه 4G

حالا وقتشه که با توجه به شرایط و انتظاراتی که دارین، مودم ایده‌آل خودتون رو انتخاب کنید. اگه فکر می‌کنین که به اطلاعات بیشتری برای خرید بهترین و مناسب‌ترین مودم سیم کارتی ثابت مورد نیازتون احتیاج دارین،
می‌تونین از این طریق تماس با ما با مشاورین فروشگاه ژوپیتل در ارتباط باشین.

دیدگاهتان را بنویسید